Babyspark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. april 2011

katrine7

Godaften

Kom lige til at tænke på, hvor langt skal man egentlig være henne, før man "skal" kunne mærke baby spark udenpå?

Jeg er 24+0 idag, og har mærket liv i godt tre uger nu, stort set hver dag , og gerne flere gange om dagen og det er super skønt 

Det er super skønt, og nogle gange når jeg mærker udenpå, kan jeg være heldig at mærke spark ( er lidt godt polstret  )

Men når kæresten gerne vil mærke det, føles det somom den bette bliver genert. Og jeg vil jo gerne have, at kæresten også skal kunne mærke de små spark der kommer.

Er det unormalt, eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

morethanperfect

katrine7 skriver:

Godaften

Kom lige til at tænke på, hvor langt skal man egentlig være henne, før man "skal" kunne mærke baby spark udenpå?

Jeg er 24+0 idag, og har mærket liv i godt tre uger nu, stort set hver dag , og gerne flere gange om dagen og det er super skønt 

Det er super skønt, og nogle gange når jeg mærker udenpå, kan jeg være heldig at mærke spark ( er lidt godt polstret  )

Men når kæresten gerne vil mærke det, føles det somom den bette bliver genert. Og jeg vil jo gerne have, at kæresten også skal kunne mærke de små spark der kommer.

Er det unormalt, eller ?

Når kæresten vil mærke sparker baby ALDRIG .. I hvert fald ik i starten .. Bare vent , det kommer

Anmeld

6. april 2011

katrine7

morethanperfect skriver:

Når kæresten vil mærke sparker baby ALDRIG .. I hvert fald ik i starten .. Bare vent , det kommer

Er bare rigtig utålmodig, og det er han også

Han har bestemt ikke tålmodighed til at vente 20 minutter på det

Men kunne godt være jeg var meget unormal hehe

Anmeld

6. april 2011

morethanperfect

katrine7 skriver:

Er bare rigtig utålmodig, og det er han også

Han har bestemt ikke tålmodighed til at vente 20 minutter på det

Men kunne godt være jeg var meget unormal hehe

Hehe .. Når du kommer hen i uge , hmm , 34 måske , kan han måske mærke

Anmeld

7. april 2011

katrine7

morethanperfect skriver:

Hehe .. Når du kommer hen i uge , hmm , 34 måske , kan han måske mærke

Hold da op, det var dælme sent

Anmeld

7. april 2011

malenecl

Min kæreste kunne mærke bette pigen da jeg var i uge 27-28 ca. Men hun gad heller ikke i starten, når han tog hånden på maven .

- Malene, 36+4

Anmeld

7. april 2011

annec

katrine7 skriver:

Godaften

Er det unormalt, eller ?

Hej ved mig er det omvendt, når kæresten tager hånden på min mave, sparker lillemanden helt vild

og jeg er 21+3

Anmeld

7. april 2011

katrine7

malenecl skriver:

Min kæreste kunne mærke bette pigen da jeg var i uge 27-28 ca. Men hun gad heller ikke i starten, når han tog hånden på maven .

- Malene, 36+4

Det er når alle andre end jeg selv vil mærke, så er bebs genert

Han vil gerne mærke, men er bare lidt utålmodig

Anmeld

7. april 2011

katrine7

annec skriver:

Hej ved mig er det omvendt, når kæresten tager hånden på min mave, sparker lillemanden helt vild

og jeg er 21+3

Ej hvor er i heldige  ville vildt gerne at han også ku mærke de bette puf

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

Det skal nok komme. Det bliver tydlig at man kan bare se det på maven.

Sådan var det os med mig. Når han ville mærke sparket, så gad hun ikke.
Vent nogle uger, så skal han nok mærke sparket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.