Piger voldtages og nægtes abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Nej, men vil bare ikke sidde med hænderne i skødet og gøre ingenting.

Forandring starter altid hos én selv først

Præcis det jeg også tænker. Så har man da ikke siddet med hænderne i skødet.. MEN hvis det ikke batter med underskrifter, så er det da en "falsk" hjælp.

Jeg ved ikke, hvad man ellers kan gøre. Måske opfordre USA til at gå ind i landet, fjerne styret med magt, vold og våben. Indføre vestlige love og regler. Det har da virket andre steder.. nå nej.

Det er bare skide svært at stille noget op. Ændringerne skal komme indefra (i landet). Der sker skrækkelige uhyggeligheder rundt om i verden. Når vi hører om det, bliver vi rystet. En dag må vi bare håbe, at de ser lyset. Information er vejen frem. Så ved jeg ikke rigtig, hvad AI skal bruge 30 a4 sider med underskrifter til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Præcis det jeg også tænker. Så har man da ikke siddet med hænderne i skødet.. MEN hvis det ikke batter med underskrifter, så er det da en "falsk" hjælp.

Jeg ved ikke, hvad man ellers kan gøre. Måske opfordre USA til at gå ind i landet, fjerne styret med magt, vold og våben. Indføre vestlige love og regler. Det har da virket andre steder.. nå nej.

Det er bare skide svært at stille noget op. Ændringerne skal komme indefra (i landet). Der sker skrækkelige uhyggeligheder rundt om i verden. Når vi hører om det, bliver vi rystet. En dag må vi bare håbe, at de ser lyset. Information er vejen frem. Så ved jeg ikke rigtig, hvad AI skal bruge 30 a4 sider med underskrifter til.

Nu har jeg selv skrevet under på andre ting, f.eks. gennem WSPA. Og der har underskrifterne været med til at lukke bl.a. bjørnefarme i Pakistan...så jo underskrifter kan hjælpe

Anmeld

10. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Nu har jeg selv skrevet under på andre ting, f.eks. gennem WSPA. Og der har underskrifterne været med til at lukke bl.a. bjørnefarme i Pakistan...så jo underskrifter kan hjælpe

Okay SEJT.

Jeg kan ikke se de der wspa reklamer.

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Okay SEJT.

Jeg kan ikke se de der wspa reklamer.

Det kan jeg heller ikke...men synes bare man må/skal gøre noget for at stoppe  verdens uhyrligheder.

Hehehe, havde først skrevet BØRNEfarme

Anmeld

10. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Det kan jeg heller ikke...men synes bare man må/skal gøre noget for at stoppe  verdens uhyrligheder.

Hehehe, havde først skrevet BØRNEfarme

Synes også man skal lukke børnefarmene..  

Anmeld

10. april 2011

Mikkel's mor <3

myr81 skriver:

Kunne ikke have sagt det bedre selv

Til ts: vi er helt enige i at det er forfærdeligt, men er ikke sikker på at underskrifterne batter nogen steder, desværre

ved heller ikke om det hjælper, men HÅBER!! 
nu har jeg i hvert fald gjort mit til det

Anmeld

10. april 2011

Sildefisk

Men hvis alle siger som jer, så sker der ihvertfald ingen forandring i verden

Synes nu heller ikke, at jeg dermed siger, at jeg bare bliver siddende i sofaen, (HAR SKREVET UNDER ) men ,-at jeg ikke er sikker på, at underskrifterne når videre i systemet Så måske andre måder kunne overvejes?

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Synes også man skal lukke børnefarmene..  

Det er faneme også noget svineri

Anmeld

10. april 2011

Kamulla

skrevet under herfra og delt

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

myr81 skriver:

Synes nu heller ikke, at jeg dermed siger, at jeg bare bliver siddende i sofaen, men ,-at jeg ikke er sikker på, at underskrifterne når videre i systemet Så måske andre måder kunne overvejes?

Jeg har så set andre eksempler på, at underskrifter påvirker regeringer, så ja jeg tror på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.