Er du tilfreds?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

PsychedeliC

Jeg føler mig lidt små fed over det hele og har laaaange kasser.. men ellers er jeg godt tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

sarahb

linselouise skriver:

Den med tænderne kender jeg godt. Har også selv ryger-tænder men når jeg engang får råd kunne jeg godt forestille mig at få dem bleget bare en smule. Min søs har lige fået noget sprøjtet i læberne så de er blevet en anelse mere markante, rigtig flot! Og ikke anni fønsby overhovedet

Ja jeg har også overvejet en lille sprøjte, men er bare så bange for den går sådan udad ... Ja jeg vil også gerne ha bleget bisserne men det er bare ikk så godt for tænderne...

Anmeld

6. april 2011

eElak

Den er nem - min overvægt! 

Når den del af mit problem er væk, kan jeg finde på nye ting at være utilfreds med ;-)

Anmeld

6. april 2011

Sommerbird

Jeg er langt fra tilfreds og tror aldrig jeg bliver det 

Lige nu arbejder jeg dog mod det værste problem: Overvægt.

Anmeld

6. april 2011

Mira0911

Ja sådan næsten - Hvis jeg dog bare kunne finde et ordenligt produkt der kunne hjælpe min urene hud i ansigtet, så vil jeg være glad... 

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

Jep, det er jeg! Helt sikkert. Med det sagt, så må der gerne ske en ændring - større bryster. Men de kommer når jeg har fået de børn jeg nu skal have. Så jeg kan sagtens leve med dem indtil da, da det kun er størrelsen der er et problem
Ellers må det være min styrke i mine øjne jeg er utilfreds med, da de gør at jeg går med briller/kontaktlinser.

Ellers er alt som det skal være  Jeg tror jeg er mest tilfreds med min størrelse generelt - ikke høj, ikke såå lav, ikke tyk, bare helt tilpas. 

Anmeld

6. april 2011

Silvermist

Ja, jeg er tilfreds. Jeg kunne dog godt ønske mig større bryster og hvis jeg havde pengene, så ville jeg helt sikkert overveje at få dem lavet større.

Jeg er tilfreds med min slanke figur, min flade mave uden strækmærker og at jeg generelt ligner mig selv trods fødslerne af mine to dejlige piger. Jeg er tilfreds med mit ansigt, min hud og mit hår og synes at det er helt fint at jeg kun er 160 cm høj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.