Er du tilfreds?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. april 2011

L.J.L

Er du tilfreds med dit udseende?Hvad er du mest/mindst tilfreds med? Jeg kan starte jeg e ganske tilfreds med mit udseende men er ret så træt af mit hår for tiden da det er knækket meget efter min graviditet og så r jeg træt af min vinterblege hud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

aya-zia

vinterblege hud og så min mavselavse efter to graviditeter...

Anmeld

6. april 2011

Hansen97

Helt generelt er jeg tilfreds, men jeg HADER min dobbelthage.. kig evt. i tråden med frisure der er et billede af mig...

Den hage springer mig i øjnene konstant og hæmmer mig sindssygt meget... æv æv...

Anmeld

6. april 2011

misslea

Ja - jeg er faktisk ret tilfreds!!!! Selvfølgelig er der altid nogle ting, som kunne være bedre.....! Men ærligt, så syns jeg faktisk, at jeg er sluppet ret heldigt fra min graviditet, og generelt er jeg rimelig tilfreds med mit udseende!!! Jeg er ikke ligefrem modeltypen... men bare en helt alm. nordisk-udseende pige... heheh!!!

HVIS jeg skulle sige noget... så er det min "dobbelthage"... kunne godt tænke mig lidt mere hals... hvis man kan sige det sådan!!! Og ja... så trænger min mave til at blive strammet op...  men det er sgu min egen skyld, at jeg ikke har fået taget mig sammen enndu....

PS: Lise..... du kan også roligt være tilfreds....

Anmeld

6. april 2011

Sitrani

Nu hvor jeg er gravid tager jeg det lidt som en selvfølgelig, at kroppen ikke lige ser ud, som inden graviditeten, og det er jeg egentlig okay tilfreds med...

Jeg er godt tilfreds med mit hår, mine øjne og min fine stor mave  Alt andet på min krop er blevet større her i graviditeten, og det er knap så fedt, men sådan er det bare!  Det må jeg gøre noget ved efter jeg har født...

Inden min graviditet var jeg faktisk ret godt tilfreds med hele min krop... men måske især min mave/talje, hvis der er noget man skal fremhæve....

+10 kilo gør ikke rigtig noget for udseendet... men... kommer tid, kommer råd.. og skal gøre noget ved det efter graviditeten!

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Jeg er godt tilfreds mest for mine øjne og mindst for min mund. For smal en over læbe sys jeg og så er jeg træt af jeg har røget.. Gad godt ha kridt hvide tænder

Anmeld

6. april 2011

L.J.L

misslea skriver:

Ja - jeg er faktisk ret tilfreds!!!! Selvfølgelig er der altid nogle ting, som kunne være bedre.....! Men ærligt, så syns jeg faktisk, at jeg er sluppet ret heldigt fra min graviditet, og generelt er jeg rimelig tilfreds med mit udseende!!! Jeg er ikke ligefrem modeltypen... men bare en helt alm. nordisk-udseende pige... heheh!!!

HVIS jeg skulle sige noget... så er det min "dobbelthage"... kunne godt tænke mig lidt mere hals... hvis man kan sige det sådan!!! Og ja... så trænger min mave til at blive strammet op...  men det er sgu min egen skyld, at jeg ikke har fået taget mig sammen enndu....

PS: Lise..... du kan også roligt være tilfreds....

Årh tak søde du har bestemt heller ikke noget at skamme dig over, og hvor sidder den dobbelthage lige henne af?

Anmeld

6. april 2011

misslea

linselouise skriver:

Årh tak søde du har bestemt heller ikke noget at skamme dig over, og hvor sidder den dobbelthage lige henne af?

heheh.... ser man mig fra siden af, kan man SAGTENS se den.... er bare blevet god til at "skjule" den på billeder.... hahah!!!!

Meeeeeeeen igen... sådan et lille "problem" kan jeg nu godt leve med.....

Anmeld

6. april 2011

L.J.L

sarahb skriver:

Jeg er godt tilfreds mest for mine øjne og mindst for min mund. For smal en over læbe sys jeg og så er jeg træt af jeg har røget.. Gad godt ha kridt hvide tænder

Den med tænderne kender jeg godt. Har også selv ryger-tænder men når jeg engang får råd kunne jeg godt forestille mig at få dem bleget bare en smule. Min søs har lige fået noget sprøjtet i læberne så de er blevet en anelse mere markante, rigtig flot! Og ikke anni fønsby overhovedet

Anmeld

6. april 2011

metski83

Jeg er ikke gald for min krop. Jeg er alt for tyk. Jeg har vejet meget mindre, defor piner det mig.

Ja jeg ved godt det er min egen skyld, det behøves ingen at fortælle mig.

Og ved også godt det kun er mig selv der kan gøre noget ved.

Men er bestemt ikke tilfreds.

Og så bryder jeg mig heller ikke om mit ansigt i profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.