Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver: Det skal du være glad for Jeg får først mens efter testdag
Det skal du være glad for Jeg får først mens efter testdag
ahhh.. ja det kan jeg godt forestille mig heller ikke er sjovt. Så når man at teste og håbe. Men de sætter vel testdagen udfra gennemsnitslængde eller hva?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alt hvad jeg kan.
Lisbeth1985 skriver: Så er det tid til scanning i morgen (igen igen igen).. Jeg håber virkelig, at min slimhinde er blevet tykkere denne gang, så vi kan forsøge os med vores små eskimoæg Efter flere måneder med en masse homoner, orker jeg ikke endnu et "nederlag", hvor vi må se langt efter vores store drøm om ønskebarnet.. Nu må det altså snart være vores tur Lisbeth
Så er det tid til scanning i morgen (igen igen igen).. Jeg håber virkelig, at min slimhinde er blevet tykkere denne gang, så vi kan forsøge os med vores små eskimoæg Efter flere måneder med en masse homoner, orker jeg ikke endnu et "nederlag", hvor vi må se langt efter vores store drøm om ønskebarnet.. Nu må det altså snart være vores tur
Lisbeth
Krydser alt hvad jeg kan!!! Glæder mig til din update!!!!
Lene
Jeg for, at det går rigtig godt i morgen, og alt er som det skal være!
Putomanen skriver: Jeg for, at det går rigtig godt i morgen, og alt er som det skal være!
Tak
ønskebarn74 skriver: Krydser alt hvad jeg kan!!! Glæder mig til din update!!!! Lene
Tak søde Hvordan går det med dig? Er det dejligt endelig at være igang igen?
nielsen80 skriver: alt hvad jeg kan.
Miia90 skriver:
Tak søde Jeg håber, at du har det godt og at alt er vel med spiren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128