Scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Lisbeth1985

Så er det tid til scanning i morgen (igen igen igen).. Jeg håber virkelig, at min slimhinde er blevet tykkere denne gang, så vi kan forsøge os med vores små eskimoæg Efter flere måneder med en masse homoner, orker jeg ikke endnu et "nederlag", hvor vi må se langt efter vores store drøm om ønskebarnet.. Nu må det altså snart være vores tur

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Så er det tid til scanning i morgen (igen igen igen).. Jeg håber virkelig, at min slimhinde er blevet tykkere denne gang, så vi kan forsøge os med vores små eskimoæg Efter flere måneder med en masse homoner, orker jeg ikke endnu et "nederlag", hvor vi må se langt efter vores store drøm om ønskebarnet.. Nu må det altså snart være vores tur

Lisbeth

Hey. Vil bare lige sende et stort  og krydse 

Håber det hele er helt perfekt og klar til en lille baby

Anmeld

6. april 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Hey. Vil bare lige sende et stort  og krydse 

Håber det hele er helt perfekt og klar til en lille baby

Tak

Jeg håber, at du kan holde ventetiden ud (det er det værste!!)..

Anmeld

6. april 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Jeg håber, at du kan holde ventetiden ud (det er det værste!!)..

JA! eller vil nu mene at selve insemineringen idag var ret slem, så det er lige før jeg føler at nu er det værste overstået, men ja.. om et par dage bliver jeg nok utoldmodig! 

Sidste gang testede jeg for tideligt og fik falsk positiv og selvom jeg vidste det kunne ske, så var det rigtig øv at få negativ dagene efter. Så denne gang må jeg ikke teste for tideligt! 

Anmeld

6. april 2011

Lisbeth1985

JA! eller vil nu mene at selve insemineringen idag var ret slem, så det er lige før jeg føler at nu er det værste overstået, men ja.. om et par dage bliver jeg nok utoldmodig! 

Sidste gang testede jeg for tideligt og fik falsk positiv og selvom jeg vidste det kunne ske, så var det rigtig øv at få negativ dagene efter. Så denne gang må jeg ikke teste for tideligt! 

Det er en rigtig dårlig idé, da ægløsningssprøjten jo kan give et udslag i op til 14 dage.. Så selvom det er svært at vente, er det nok bedst at holde tiden ud, så man undgår en kæmpe skuffelse i sidste ende...

Jeg har testet dagen før testdag alle gange, så er jeg forberedt på, hvad blodprøven siger..

Anmeld

6. april 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det er en rigtig dårlig idé, da ægløsningssprøjten jo kan give et udslag i op til 14 dage.. Så selvom det er svært at vente, er det nok bedst at holde tiden ud, så man undgår en kæmpe skuffelse i sidste ende...

Jeg har testet dagen før testdag alle gange, så er jeg forberedt på, hvad blodprøven siger..

I brædstrup skal man selv teste også ringe ind med svar. Eller det skal jeg ihvertfald. Men ja, max teste 1 - 2 dage før test dag. Synes bare at det er en lang "periode" de giver, da jeg normalt slet ikke har en cyklus der er så lang. Fik også mens 5 dage før test dag sidste gang. Men ja, så ved man jo at hvis man går så længe, så er der nok et eller andet :-)

Anmeld

6. april 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

åh jeg krydser for et positivt udfald i morgen.. Ved du tyk slimhinden helst skal være?

Anmeld

6. april 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

åh jeg krydser for et positivt udfald i morgen.. Ved du tyk slimhinden helst skal være?

Tak

Jeg tror, det er forskelligt fra person til person.. Men minimum 7 mill.

Jo tykkere, jo bedre

Anmeld

6. april 2011

Lisbeth1985

I brædstrup skal man selv teste også ringe ind med svar. Eller det skal jeg ihvertfald. Men ja, max teste 1 - 2 dage før test dag. Synes bare at det er en lang "periode" de giver, da jeg normalt slet ikke har en cyklus der er så lang. Fik også mens 5 dage før test dag sidste gang. Men ja, så ved man jo at hvis man går så længe, så er der nok et eller andet :-)

Det skal du være glad for Jeg får først mens efter testdag

Anmeld

6. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

alt hvad jeg har og kan for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.