opskrift på nem og billig kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.305 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. april 2011

NinaNymannMadsen

skal holde fødselsdag på lørdag og der skal vi jo ha kage til.
er der nogen der har en opksrift på en nem og billig kage. det behøver ikke være lagkage da det bare er tæt familie så syntes noget mere som almindelig skære kage så som chokoladekage, drømmekage og sådan noget. det behøver ikke lige være de to der. det skal bare være en nem og lækker og billig kage.

mange tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

NinaNymannMadsen

opper den lige

Anmeld

6. april 2011

otlitrom

Kanelkage

Den tager 5 minutter at røre sammen, og smager rigtig godt med mørk glasur. Jeg laver bare alm. glasur med kakao i, ikke den der står på opskriften!

Vi elsker den herhjemme og havde den selv til min fødselsdag i mandags!

Hvis du køber flydende stegemargarine skal du heller ikke bruge tid på at smelte margarinen. Så skal alt bare i en skål og røres sammen! Verdens nemmeste kage!

Anmeld

6. april 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Kanelkage

Den tager 5 minutter at røre sammen, og smager rigtig godt med mørk glasur. Jeg laver bare alm. glasur med kakao i, ikke den der står på opskriften!

Anmeld

6. april 2011

sarahb

denne kanel kage og den er MEGA stor og så er den dejlig luftig og lidt snasket.. MUMS. Og meget nem at lave...

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=17960

Anmeld

6. april 2011

sarahb

kitty skriver:

Kanelkage

Hvis du køber flydende stegemargarine skal du heller ikke bruge tid på at smelte margarinen. Så skal alt bare i en skål og røres sammen! Verdens nemmeste kage!

hov havde ikke set dit forslag... jamen vi ELSKER vist kanel kage... I
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅVE it!!1

Anmeld

6. april 2011

Nettemor

den du ved nok er fantastisk!

det er en slags chokoladekage med kaffe/kokos glasur. skriver gerne lige opskriften herinde hvis det er,,

Anmeld

6. april 2011

otlitrom

sarahb skriver:

hov havde ikke set dit forslag... jamen vi ELSKER vist kanel kage... I
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅVE it!!1

Den kanelkage er SÅ god! Og nem! Jeg vil vove at påstå man kan bage den med baby på armen!

Anmeld

6. april 2011

sarahb

kitty skriver:

Den kanelkage er SÅ god! Og nem! Jeg vil vove at påstå man kan bage den med baby på armen!

Jeg har i hvert tilfælde bagt den 3-4 gange siden jeg fødte Jonas og Omer og jeg har hver gang spist den selv og den er GRANDE!!!

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

kitty skriver:

Kanelkage

okay mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.