Ville du gerne have det at vide???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Hvis du havde lånt din bil ud og de kom til at lave en skade på bilen (bule i skærmen) og dem der havde lånt bilen fik det ordent 100% Ville du så gerne have det at vide eller tænker du: hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af, og når det nu er ordnet, hvorfor skulle jeg så vide det???

Sagen er et par forældre der har lånt deres datteres bil mens hun er ude og rejse. Jeg tænker at selvfølgelig skal hun have at vide der er kommet en bule i bilen (og at forældrene får bulen lavet!) men det er jeg åbenbart ret ene om i familien at mene. Der mener alle de andre at der absolut ikke er nogen grund til at fortælle om bulen overhovedet. Forældrene for den lavet og så er der ingen grund til at datteren skal gå og bekrymre sig om bilen.

Så derfor laver jeg nu denne afstemningen. Ville du gerne have det at vide hvis nogen havde lavet en bule i din bil imens de lånte den. også selvom de fik skaden repareret så du aldrig ville opdage det?

Jeg ville helt klart vide det, da det ar mange afgørende faktorer for bilens værdi stand og evt. fremtidig salg af bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig ville jeg vide, hvis der var nogen der havde lavet en bule i min bil selvom de fik den lavet

Anmeld

6. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvis du havde lånt din bil ud og de kom til at lave en skade på bilen (bule i skærmen) og dem der havde lånt bilen fik det ordent 100% Ville du så gerne have det at vide eller tænker du: hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af, og når det nu er ordnet, hvorfor skulle jeg så vide det???

Sagen er et par forældre der har lånt deres datteres bil mens hun er ude og rejse. Jeg tænker at selvfølgelig skal hun have at vide der er kommet en bule i bilen (og at forældrene får bulen lavet!) men det er jeg åbenbart ret ene om i familien at mene. Der mener alle de andre at der absolut ikke er nogen grund til at fortælle om bulen overhovedet. Forældrene for den lavet og så er der ingen grund til at datteren skal gå og bekrymre sig om bilen.

Så derfor laver jeg nu denne afstemningen. Ville du gerne have det at vide hvis nogen havde lavet en bule i din bil imens de lånte den. også selvom de fik skaden repareret så du aldrig ville opdage det?

Jeg har valgt denne her:

Anmeld

6. april 2011

TinaPina

Klart jeg skal vide det, det skal jeg jo oplyse den dag jeg sælger bilen.

Synes andet er enormt respektløst!

Anmeld

6. april 2011

K&S

mortilj skriver:

Tror jeg ville blive ret skuffet over ikke at få det afvise.. Tænk hvis det slipper ud til en familiefest eller lignende.. Det skal helt sikkert fortælles af respekt for den person man har lånt bilen af..

Anmeld

6. april 2011

NoName

Her i huset passer vi på vores sager, det gælder også bilen, så selfølgelig SKAL jeg have det af vide...

Anmeld

6. april 2011

Fenja09

Har stemt JA - synes bestemt at folk skal sige, hvis de laver buler i en bil, som ikke er deres, uanset om de får det repareret eller ej. Alt andet er da uærligt.

Desuden har det stor betydning for evt. salg af bilen om den har haft en skade og hvilke dele der er skiftet osv.

/Fenja

Anmeld

6. april 2011

Mor-til-asta-09

selvfølgelig vil jeg vide om der kommer en bule i min bil eller ej.. også selvom de får den lavet på deres regning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.