Ville du gerne have det at vide???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du vide det hvis en låner, lavede en bule i din bil (og fik den repareret)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.387 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Anonym trådstarter

Hvis du havde lånt din bil ud og de kom til at lave en skade på bilen (bule i skærmen) og dem der havde lånt bilen fik det ordent 100% Ville du så gerne have det at vide eller tænker du: hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af, og når det nu er ordnet, hvorfor skulle jeg så vide det???

Sagen er et par forældre der har lånt deres datteres bil mens hun er ude og rejse. Jeg tænker at selvfølgelig skal hun have at vide der er kommet en bule i bilen (og at forældrene får bulen lavet!) men det er jeg åbenbart ret ene om i familien at mene. Der mener alle de andre at der absolut ikke er nogen grund til at fortælle om bulen overhovedet. Forældrene for den lavet og så er der ingen grund til at datteren skal gå og bekrymre sig om bilen.

Så derfor laver jeg nu denne afstemningen. Ville du gerne have det at vide hvis nogen havde lavet en bule i din bil imens de lånte den. også selvom de fik skaden repareret så du aldrig ville opdage det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MaybeBaby

Ja, om ikke andet end så for at hun vidste at skulle de låne den en anden gang og lign. skulle ske, så blev det ordnet - også hvis hun engang skulle sælge den. Rart at kende hele historien om sin bil

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

hov, jeg kan se at jeg kom til at skrive 'aldrig' istedet for ALTID i valgmulighed nr. 1. Der skulle selvfølgelig stå at jeg altid gerne vil vide sådan noget.

Anmeld

6. april 2011

An&Jo

Tror jeg ville blive ret skuffet over ikke at få det afvise.. Tænk hvis det slipper ud til en familiefest eller lignende.. Det skal helt sikkert fortælles af respekt for den person man har lånt bilen af..

Anmeld

6. april 2011

twinboys

Klart jeg ville vide det, for så har bilen jo haft en skade...

Anmeld

6. april 2011

wamse

Ja det ville jeg helt klart have af vide, når det er min bil.

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Synes der manglede svarmuligheder.. så tog den sidste..
men det er mere sådan ment at jeg er ligeglad hvis det er sket, så længe personen der kørte er ok og ja plus det jo så er personen selv der betaler for reparetionen Det er jo en ærlig sag og ikke noget man gør med vilje!

Anmeld

6. april 2011

Magsen

jeg ville være ligeglad .. 

altså fint nok hvis hun fortæller mig det, men altså hvis den var fixet når jeg kom hjem, så fint nok  

Anmeld

6. april 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Synes der manglede svarmuligheder.. så tog den sidste..
men det er mere sådan ment at jeg er ligeglad hvis det er sket, så længe personen der kørte er ok og ja plus det jo så er personen selv der betaler for reparetionen Det er jo en ærlig sag og ikke noget man gør med vilje!

du skrev det lidt bedre end mig hehe , men enig :b 

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Maggieh skriver:

du skrev det lidt bedre end mig hehe , men enig :b 

Hehe ja det li det med og formulere sig engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.