Børn og mand med til komsammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Charlotte Wberg

Diana... skriver:

med/uden børn uden mænd.

jep den er jeg også på...

med børn hygli hygli, meeen uden børn fun fun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Frøken J.

Uden børn med mindre de er i ammealderen og/eller ikke kan passes. Jeg kan godt lide børn, skal jo selv have et, men jeg tror jeg ville blive fuldstændig vanvittig i hovedet, hvis der var en hel masse børn i lege/råbe/skrige-alderen, som råbte, hvinede og moslede rundt. Jeg synes det er meget, når der er 6 børn i legealderen til vores familiefødselsdage, og det er virkelig sådan man ånder lettet op, når man tager derfra, fordi der er så meget larm

Anmeld

6. april 2011

musse1

har stemt ja til både børn og mænd..

så kan folk jo gøre lidt lige som de har lyst og mulighed for   syns selv det kunne være hyggeligt..

Anmeld

6. april 2011

Bambii

Secrets skriver:

Uden børn med mindre de er i ammealderen og/eller ikke kan passes. Jeg kan godt lide børn, skal jo selv have et, men jeg tror jeg ville blive fuldstændig vanvittig i hovedet, hvis der var en hel masse børn i lege/råbe/skrige-alderen, som råbte, hvinede og moslede rundt. Jeg synes det er meget, når der er 6 børn i legealderen til vores familiefødselsdage, og det er virkelig sådan man ånder lettet op, når man tager derfra, fordi der er så meget larm

Ja, det har jeg måske også tænkt lidt på at alle de børn som render skrigende rundt og forældre skal holde øje med dem og kan slet ikke slappe ordentlig af og sådan nogle ting.. men vi kigger på det..

Anmeld

6. april 2011

Laulund87

Med barn/børn, uden mand!

Anmeld

6. april 2011

Faith

Har stemt uden mand og børn.

Anmeld

7. april 2011

Bambii

Opper lige igen..

Det kan jo være der er nogen på nu som ikke var igår og gerne ville stemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.