Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej allesammen..
Vil bare lige høre hvad i siger til at børn og mand skal med til komsammen? Så man har et nogenlunde billede af hvad i gerne vil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville, hvis jeg kommer, komme uden børn og mand..og jeg ville også synes at det er det hyggeligste...altså at det bare er voksne mennesker og med mulighed og fokus på samvær som det nu er når ikke der er unger med....lidt god vin og en masse grin...jeg har så rigeligt børn i min hverdag, så det behøver jeg ikke når jeg skal hygge mig..
Eva. skriver: Jeg ville, hvis jeg kommer, komme uden børn og mand..og jeg ville også synes at det er det hyggeligste...altså at det bare er voksne mennesker og med mulighed og fokus på samvær som det nu er når ikke der er unger med....lidt god vin og en masse grin...jeg har så rigeligt børn i min hverdag, så det behøver jeg ikke når jeg skal hygge mig..
Det er rigtig nok..
Jeg tænker måske at det er med kæresten og uden børn, som jeg tidligere har sagt lære man hinanden at kende på en helt anden måde, så man ikke snakker om børn hele tiden.. også en af grundende til jeg tænker at mændende skal med, for når man kun er piger kan det nemt ende i baby snak og alt for meget tøsefnidder.. Så jeg syntes det kunne være hyggelig at mændende skal med
Bambii skriver: Det er rigtig nok.. Jeg tænker måske at det er med kæresten og uden børn, som jeg tidligere har sagt lære man hinanden at kende på en helt anden måde, så man ikke snakker om børn hele tiden.. også en af grundende til jeg tænker at mændende skal med, for når man kun er piger kan det nemt ende i baby snak og alt for meget tøsefnidder.. Så jeg syntes det kunne være hyggelig at mændende skal med
Det er så ikke min erfaring...men nok også fordi jeg aldrig taler børn, synes det er skide kedeligt..jeg vil hellere grine højt og have det sjovt...og jeg gider ikke lære jeres mænd at kende, jeg vil hygge mig med os der har relation til det herinde...I er vel jer i form af jer, ikke..
med/uden børn uden mænd.
Bambii skriver: Heej allesammen.. Vil bare lige høre hvad i siger til at børn og mand skal med til komsammen? Så man har et nogenlunde billede af hvad i gerne vil
Har stemt ja til begge dele, men mænder kunne godt undværes hvis det var.. Ja undskyld mig men, hvad er grunden til et møde uden vores børn ? Er det ikk dem vi fleste af os sidder herinde for
Jeg har stemt ja til begge, da jeg synes de skal have muligheden få at komme med, så må man individuelt afgøre om hvem og hvormange der skal med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128