Operation af mandlerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Majbriteriksen

B&J skriver:

Da jeg skulle ha mine fjernet var det med akut tid da mine også var rigtigt store og snorkede og døjede med luften... jeg var også 4-5år

Tror også han bad om en akut tid. det går jo også udover hans sprog+ han bliver forpustet når han spiser og snorker så højt at vi kan høre det i underetagen når han sover på loftet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

B&J

Majbriteriksen skriver:

Tror også han bad om en akut tid. det går jo også udover hans sprog+ han bliver forpustet når han spiser og snorker så højt at vi kan høre det i underetagen når han sover på loftet

det var også det min mor sagde jeg snorkede som en bjørn hihihih... håber snart de bliver fjernet så han kan komme videre med sit sprog og sove godt og spise´

Anmeld

6. april 2011

freiasmor

Majbriteriksen skriver:

Tror også at han skrev og bad om en hurtig tid. Vi kan normalt godt få medicin i ham, men der er ikke noget at give det for-han har ikke halsbetændelse.

jeg havde heller ikke halsbetændelse men bare en lukkelse af halsen, og der fik jeg noget imod det så de ikke blev "større" kan bare ikke huske hvad det hed .. men mange gange held og lykke håber at i får en tid hurtigt

Anmeld

6. april 2011

Majbriteriksen

B&J skriver:

det var også det min mor sagde jeg snorkede som en bjørn hihihih... håber snart de bliver fjernet så han kan komme videre med sit sprog og sove godt og spise´

Tak Det håber jeg også

Anmeld

6. april 2011

Majbriteriksen

Zebraen skriver:

jeg havde heller ikke halsbetændelse men bare en lukkelse af halsen, og der fik jeg noget imod det så de ikke blev "større" kan bare ikke huske hvad det hed .. men mange gange held og lykke håber at i får en tid hurtigt

Okay, tak. Det prøver jeg at høre egen læge om i morgen.

Anmeld

6. april 2011

Betteisen

Majbriteriksen skriver:

Tak for svar. Rasmus er også helt lukket. Ørelægen var i chok over at de ikke var blevet mindre. Det ser også vildt ud, der er bare ikke plads imellem dem.

Jeg håber snart at vi får en tid-for at få det overstået. Det lød også på lægen som om at der snart kom en tid. Mend et sagde de også til min mor som skal have scannet hovedet på mistanke/udelukkelse om aneuriser. Og hun har lige fået en tid i nov.

Hejsa.

Undskyld jeg lige blander mig mht det med din mor. Er det ikke muligt hun kan komme til før på et andet sygehus?? Der er jo frit sygehus valg. Tænker bare at det er lang tid at vente.

MVH

Louise

PS: Fik selv fjernet mandler som 20 årig og det var ikke en sjov oplevelse. De siger børn er ovre det meget hurtigt. Jeg var dårlig og havde ondt i en uge efter

Anmeld

7. april 2011

Majbriteriksen

Betteisen skriver:

Hejsa.

Undskyld jeg lige blander mig mht det med din mor. Er det ikke muligt hun kan komme til før på et andet sygehus?? Der er jo frit sygehus valg. Tænker bare at det er lang tid at vente.

MVH

Louise

PS: Fik selv fjernet mandler som 20 årig og det var ikke en sjov oplevelse. De siger børn er ovre det meget hurtigt. Jeg var dårlig og havde ondt i en uge efter

Hej. Ved hun har prøvet at ringe til sygehuset og de vil undersøge om der var kortere ventetid på et andet sygehus. Ellers må hun på privathospital om jeg så skal betale. Min bedstemor havde aneuriser og blev opereret mange gange i hovedet, og det er meget arveligt. Så det skal bare undersøges nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.