Nogle som kan svare på dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Sallisørøver skriver:

jeg bruge en smørbar fra clinuqe og den var uden alt det usunde

men hvis den er uden alt det usunde er den så ikke = det modsatte => sund??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

FamilienSørensen

Patricia skriver:

Før jeg blev gravid var jeg helt vild med at gå i solarium eller få spraytan hvis jeg skulle være lidt sundere, men nu hvor jeg er gravid vil jeg hvert fald ikke tage sol, men kan man da ikke få selvbruner uden parfume og parabener ? Det kan da ikke passe man skal gå og se så nedern ud hele graviditeten, så håber lidt der findes noget, vil egentlig også kun bruge det i forbindelse med fester, nu hvor min veninde skal holde en næste måned...

Håber på nogle svar...

Hilsen mig...

Jeg har hørt at man godt må tage sol under graviditeten, det skader ikke fosteret, men du kan risikere at få pigment pletter af det.

MHT. Selvbruner er der "stribe serien" fra matas, deres selvbruner mener jeg er parfume og parabene fri, ja generelt hele stribe serien skulle være det... Mener jeg så forhør dig endelig lige ad

Anmeld

6. april 2011

Kamulla

Ni-ko-li-ne skriver:

men hvis den er uden alt det usunde er den så ikke = det modsatte => sund??

næh.. det var bre fordi jeg ikke kunne huske de ting hun skrev... den er SUNDERE end en med..

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Patricia skriver:

Før jeg blev gravid var jeg helt vild med at gå i solarium eller få spraytan hvis jeg skulle være lidt sundere, men nu hvor jeg er gravid vil jeg hvert fald ikke tage sol, men kan man da ikke få selvbruner uden parfume og parabener ? Det kan da ikke passe man skal gå og se så nedern ud hele graviditeten, så håber lidt der findes noget, vil egentlig også kun bruge det i forbindelse med fester, nu hvor min veninde skal holde en næste måned...

Håber på nogle svar...

Hilsen mig...

Jeg ville vælge noget fra Origins. Origins produkter er formuleret UDEN: Parabener • Phtalater • Propylene Glycol • Mineralske Olier • PABA • Petrolatum • Paraffin • DEA • Animalske Ingredienser (med undtagelse af dyrevenlig honning og bivoks).

/Mette - der altså lige vil slå et slag for Esthetique kæden, nu hvor Matas er blevet nævnt så mange gange - Og det har INTET at gøre med, at jeg selv arbejder dér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.