Nogle som kan svare på dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Levi&LilysMor

Før jeg blev gravid var jeg helt vild med at gå i solarium eller få spraytan hvis jeg skulle være lidt sundere, men nu hvor jeg er gravid vil jeg hvert fald ikke tage sol, men kan man da ikke få selvbruner uden parfume og parabener ? Det kan da ikke passe man skal gå og se så nedern ud hele graviditeten, så håber lidt der findes noget, vil egentlig også kun bruge det i forbindelse med fester, nu hvor min veninde skal holde en næste måned...

Håber på nogle svar...

Hilsen mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Patricia skriver:

Før jeg blev gravid var jeg helt vild med at gå i solarium eller få spraytan hvis jeg skulle være lidt sundere, men nu hvor jeg er gravid vil jeg hvert fald ikke tage sol, men kan man da ikke få selvbruner uden parfume og parabener ? Det kan da ikke passe man skal gå og se så nedern ud hele graviditeten, så håber lidt der findes noget, vil egentlig også kun bruge det i forbindelse med fester, nu hvor min veninde skal holde en næste måned...

Håber på nogle svar...

Hilsen mig...

jeg ved at de fraråder spray, fprdi man jo indånder det...

men der sker altså intet ved at ta sol et par få gange... jeg brugte en selvbruner af og til, fra Helsam... Lavera f.eks

Anmeld

6. april 2011

Levi&LilysMor

Okay, hvor kan den købes henne

Altså grunden til jeg ikke vil i sol er at jeg tager meget lang tid om at få farve i forvejen, og plejede at tage 16-20 min såe.. stort forbrug når jeg skulle til fester dengang

Men ja alt spray frarådes jo

Anmeld

6. april 2011

Halbschön

Sprayen er nok farligere for bebs end solariet i denne situation.. Jeg var bleg gennem hele graviditeten på trods af det var sommer, men jeg havde det bedst i skyggen Det der kan ske ved at tage sol i graviditeten er at du kan få nogle pigmentforandringer i huden, som ikke nødvendigvis forsvinder igen efter graviditeten

Anmeld

6. april 2011

Levi&LilysMor

Har faktisk nogle hvide pletter på min ene arm jeg aldrig har set før, men mener da ikke jeg tog sol i starten selvom jeg ikke vidste det, den lille har da også været med mig i byen pga negativ test men ja sådan kan det jo gå... men hvis man bruger det sjældent kan der jo heller ikke ske så meget ved det...

Anmeld

6. april 2011

Kamulla

jeg bruge en smørbar fra clinuqe og den var uden alt det usunde

Anmeld

6. april 2011

Levi&LilysMor

Mange tak Det vil jeg kigge efter

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Sallisørøver skriver:

jeg bruge en smørbar fra clinuqe og den var uden alt det usunde

altså en selvbruner kan aldrig blive "sund"

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Patricia skriver:

Okay, hvor kan den købes henne

Altså grunden til jeg ikke vil i sol er at jeg tager meget lang tid om at få farve i forvejen, og plejede at tage 16-20 min såe.. stort forbrug når jeg skulle til fester dengang

Men ja alt spray frarådes jo

i Helsam.... gå evt også i Matas for råd og vejledning

Anmeld

6. april 2011

Kamulla

Ni-ko-li-ne skriver:

altså en selvbruner kan aldrig blive "sund"

har ikke skrevet den er sund?? men den er fri for det snask som hun nævner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.