Jeg lovede jo egentlig en update på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

klmf

Åh nej, stakkels børn....

Jeg ville ikke kunne sidde og hygge mig på tøseaftener med hende mere, billedet af hende, der tæsker sine børn ville nok 'blokere' temmelig meget. Håber du kan huske hende for de gode timer I trods alt har haft - og så accepter hvis du ikke kan fortsætte venskabet.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Becks

lotchen skriver:

Åh nej, stakkels børn....

Jeg ville ikke kunne sidde og hygge mig på tøseaftener med hende mere, billedet af hende, der tæsker sine børn ville nok 'blokere' temmelig meget. Håber du kan huske hende for de gode timer I trods alt har haft - og så accepter hvis du ikke kan fortsætte venskabet.

Knus

Præcis

Jeg ville ikke have undværet de ferier, tøseaftener og byture med hende, og er glad for jeg har de minder.. Selvom meget af det var bygget på en løgn..

Jeg ved de 2 andre heller ikke kan være sammen med hende mere.. Vi skriver dog alle til hende i ny og næ.. Men venskabet er vendt til en bekendtskab.. Hun forstår os til fulde 5, og det respektere jeg hende for.. At nogle herinde så mener vi er dårlige venner, det må være op til dem, de har måske ikke oplevet det på så tæt hold som jeg.. De har ikke været syge af bekymring, da vi intet vidste osv..

Anmeld

7. april 2011

klmf

Tutter skriver:

Præcis

Jeg ville ikke have undværet de ferier, tøseaftener og byture med hende, og er glad for jeg har de minder.. Selvom meget af det var bygget på en løgn..

Jeg ved de 2 andre heller ikke kan være sammen med hende mere.. Vi skriver dog alle til hende i ny og næ.. Men venskabet er vendt til en bekendtskab.. Hun forstår os til fulde 5, og det respektere jeg hende for.. At nogle herinde så mener vi er dårlige venner, det må være op til dem, de har måske ikke oplevet det på så tæt hold som jeg.. De har ikke været syge af bekymring, da vi intet vidste osv..

Jeg har været igennem et 'break-up' med en rigtig nær veninde, der endte grimt. Men jeg vil da altid sætte pris på det vi havde og ser tilbage på det med glæde. Men vores veje måtte skilles og det kunne ikke være anderledes... Men fint I kan holde kontakten lidt, så må I se hvad fremtiden bringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.