Min fængslede veninde/gamle kollega..
For nogle måneder siden, skrev jeg det her
Kirstan, Pernille og jeg aftalte med M, at de alle skulle komme hjem til mig, så vi kunne få snakket.. Vi 3 andre havde jo også savnet M, og var i chok over alt det her.. Vi kom i et større chok!!!
M fortæller ikke rigtig noget selv, men det var vigtigt for os 3, at vi fik bare lidt af vide om hvad der var sket.. Vi vidste på forhånd at hun havde slået sin anden yngste søn, men var også godt inderst inde klar over, at det ikke bare var et lille dask, ellers ryger man jo ikke i fængsel..
Vi spørger hende om forskellige ting, og lader hende vide, at hun endelig må sige til hvis vi spørger for meget.. Det er bare vigtigt for os at hun fortæller lidt, for vi kan ikke bare vende tilbage til det gamle gode fællesskab, når vi intet vidste før vi fik af vide af andre at hun sad inde..
Hun fortæller så, at når hendes eks slog hende, så gik det som regel udover den ene søn (eksen er ikke far til ham) og det gik så galt denne her aften.. Hun havde råbt og skreget til sønnen, at hun slog ham ihjel, og tæskede ham (jeg kan end ikke skrive det her, uden jeg græder, det var så hårdt og høre på den dag)
Heldigvis kommer hendes store datter på 26 forbi, og får stoppet det hele, og ringer efter politiet.. Så det er hendes egen datter der har meldt hende til politiet
Alt det her, har åbenbart foregået i AL den tid vi har kendt hende! Det synes jeg er skræmmende, jeg blev så kvalm af, at vide jeg har været så tæt med én, rejst med én og holdt de fedeste tøse aftener med én, som har mishandlet sit barn så længe.. Denne aften gik det desværre mere end galt for hende, og det var åbenbart voldsommere end det plejer.. Stakkels lille fyr!
Hun fortalte, at hun har samværd med hendes søn hveranden weekend, hendes eks må ikke være i nærheden eller se hendes søn.. For det er pga tæskene fra eksen, at hun kammer over, og det går udover den svageste i hendes børneflok på 6! Nemlig ham som har ADHD 
Da hun gik, sad vi 3 andre tilbage og var rystede, lammede og i chok! Vi havde aldrig forestillet os at få sådan noget af vide! I mit andet indlæg, ville jeg gerne se hende igen, var glad for vi havde fået kontalt igen osv.. Efter den her dag, har vi ikke set hende igen, skriver kort med hende.. Men hverken jeg eller de 2 andre, kan eller vil acceptere det der er sket.. Jeg er ikke i tvivl om, at hun har haft det vildt dårligt, og at det ikke har været hendes mening og slå/tæske ham! Men altså, det ligger så langt væk fra mig og slå sine børn, og især i den grad hun har gjort det!
Jeg føler hele mit venskab med hende har været en stor løgn, og det kan jeg ikke!