Jeg har fået lejlighed.. :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

STORT tillykke med lejl. Hvor er det skønt. Og fedt at den er sååå billig Vi bor også ret billigt her og det giver bare råd til nogen andre ting

det er rigtig fedt den er så billig, især fordi jeg skal leve for mindre end dem på KH indtil juli hvor jeg kan få dobbelt su.. det gør bare at vi ikke skal vende hver en krone, og jeg kan stadig give min søn det han har brug for når han har brug for det uden at skulle tænke på om vi nu har til mad osv.. det er så fedt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

eElak

Anonym skriver:

ja det er mig du har skrevet privat med.. hehe

Men tak, synes det er skide lækkert..

NIIIIICE!!!!! Me like very much!!!

Skriver du ikke lige til mig præcis hvad du har gjort?

Har jo en veninde i samme situation...

Anmeld

6. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

Jeg er blevet tilbudt en lejlighed.. Jeg kan flytte ind pr. 1 maj og det er en 3 værelses til knap 3000kr og med boligstøtte osv, skal jeg ikke regne med at betale mere end maks 1500kr selv, så pludselig ser det hele ikke så sort ud.. Jeg skal have ringet ud til boligforeningen så jeg kan komme ud og se lejligheden, og planlægge hvad der er pladds til..

dette er skrevet af mig der blev smidt ud af kæresten og opdagede over facebook at vi ikke var kærester mere..

WEE hvor fantastisk søde !! Sådan , hvor er det bare fedt du allerede er blevet tilbudt sådan en stor lejlighed . Det er bare lækkert .. Håber den er noget, når du har været ude og se på den ..

kæmpe knus herfra

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

jo jeg skal nok lige skrive en PB til dig.. Men har nu ikke gjort noget særligt..

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

WEE hvor fantastisk søde !! Sådan , hvor er det bare fedt du allerede er blevet tilbudt sådan en stor lejlighed . Det er bare lækkert .. Håber den er noget, når du har været ude og se på den ..

kæmpe knus herfra

ja det er fantastisk.. godt nok er den kun på 52 kvm, men der er et soveværelse, et børneværelse og så stue, køkken og bad.. jeg er bare lykkelig over at det er gået så stærkt..

jeg håber også virkelig at den er noget ved..

Anmeld

6. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

ja det er fantastisk.. godt nok er den kun på 52 kvm, men der er et soveværelse, et børneværelse og så stue, køkken og bad.. jeg er bare lykkelig over at det er gået så stærkt..

Ja det er da bare så skønt. Er virkelig så glad på dine vegne

Og Utroligt dejligt at det gik så stærkt. Årh ved du nu hvad. 52 kvm er da fint. Så længe der er plads til jer, og tag og over hovedet  Du må lige skrive enten en update herinde når du har været ude og se den. eller skrive en pb .

Kæmpe knuuus

Anmeld

6. april 2011

qp

Anonym skriver:

Stort tillykke!!!

Hvor i landet er det? - og hvad hedder din tråd med facebook? - Har ik læst den .....

Anmeld

6. april 2011

henh01

KaLee skriver:

Jeg har også stået i sådan en situation og søgte på nettet dagligt efter lejlighed. Hvis din veninde prøver at kigge på findbolig.nu så er der sikkert noget brugbart der, jeg synes i hvert fald der er mange til rimelige penge

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Ja det er da bare så skønt. Er virkelig så glad på dine vegne

Og Utroligt dejligt at det gik så stærkt. Årh ved du nu hvad. 52 kvm er da fint. Så længe der er plads til jer, og tag og over hovedet  Du må lige skrive enten en update herinde når du har været ude og se den. eller skrive en pb .

Kæmpe knuuus

ja 52kvm er rigtig fint..

jeg kommer helt sikkert med en update herinde når jeg har været ude og se den..

Der er rigelig plads, og ja vi får tag over hovedet..

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Stort tillykke!!!

Hvor i landet er det? - og hvad hedder din tråd med facebook? - Har ik læst den .....

den hedder "jeg er åbenbart single.. :O"

jamen det er i nordjylland..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.