Jeg har fået lejlighed.. :D :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet tilbudt en lejlighed.. Jeg kan flytte ind pr. 1 maj og det er en 3 værelses til knap 3000kr og med boligstøtte osv, skal jeg ikke regne med at betale mere end maks 1500kr selv, så pludselig ser det hele ikke så sort ud.. Jeg skal have ringet ud til boligforeningen så jeg kan komme ud og se lejligheden, og planlægge hvad der er pladds til..

dette er skrevet af mig der blev smidt ud af kæresten og opdagede over facebook at vi ikke var kærester mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Dot D

Det er da dejligt for dig, at finde en lejlighed så hurtigt, når nu det skal være... Synes nu stadigvæk, det var en mærkelig måde, han gjorde det på.

Så skønt for dig, at du nu kan komme videre for oveskuelige midler. Tillykke med det

Ha en god dag

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

ej hvor dejligt for dig, så ser tingene lidt lysere ud og sikke en fantastisk start du får ..

men igen mærkelig måde han gjorde det forbi med dig på, barnligmås må jeg sige ..

Anmeld

6. april 2011

Holbæktrunten

Tillykke med lejligheden - håber den er alt hvad du ønsker 

Og sikke en narrøv af en mand - FEDT at du så hurtigt kan vise idioten at dit liv går videre og at du har styr på pisset 

Anmeld

6. april 2011

eElak

Er du den samme fra NJ/AAB?

anyways - stort tillykke!

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det er da dejligt for dig, at finde en lejlighed så hurtigt, når nu det skal være... Synes nu stadigvæk, det var en mærkelig måde, han gjorde det på.

Så skønt for dig, at du nu kan komme videre for oveskuelige midler. Tillykke med det

Ha en god dag

Det er rigtig skønt ja..

Jeg synes også det var en mærkelig måde, men er glad for at jeg kan komme videre så hurtigt..

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

ej hvor dejligt for dig, så ser tingene lidt lysere ud og sikke en fantastisk start du får ..

men igen mærkelig måde han gjorde det forbi med dig på, barnligmås må jeg sige ..

ja jeg kan komme videre og det er hovedsagen..

Barnligt ja, men jeg kan jo bare være glad for at det ikke var mig der gjorde det.. Ikke at jeg kunne finde på det, men burde måske have givet ham den "straf" for at smide mig ud..

Anmeld

6. april 2011

henh01

STORT tillykke med lejl. Hvor er det skønt. Og fedt at den er sååå billig Vi bor også ret billigt her og det giver bare råd til nogen andre ting

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Tillykke med lejligheden - håber den er alt hvad du ønsker 

Og sikke en narrøv af en mand - FEDT at du så hurtigt kan vise idioten at dit liv går videre og at du har styr på pisset 

jeg har fået lige præcis den lejlighed jeg allerhelst ville have, for jeg må have min hund der, og jeg har en lille have så min dreng stadig kan komme ud og lege selvom vi nu bliver tvunget fra hus til lejlighed..

og ja det er bare fedt..

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Er du den samme fra NJ/AAB?

anyways - stort tillykke!

ja det er mig du har skrevet privat med.. hehe

Men tak, synes det er skide lækkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.