børnesikkerhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Line78

ja det er rart og behageligt at nethandle...... behøves jeg nævne i aften som et eksempel...

Der er fodbold........ hihi ... kæft jeg for drukket the og surfet...

mig, the og pc........ helt for os selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

kamtok

Secrets skriver:

Men babynbags er du MEGET glad for

Nej, jeg synes bare det er vigtigt at understrege, i og med der er så mange med få midler herinde, at Ikea og andre billige alternativer er skide gode og absolut pengene værd Især når leveringsprisen på babynbags er mindst 50 kroner eller 80. Ikeatingene kan man hente kvit og frit

Stemmer selv for IKEA - men mht. leveringsprisen, så koster det jo også penge at tage i IKEA. Hvis jeg fx. skulle til IKEA hjemmefra mig med bus/tog koster 24 kr. pr. vej pr. pers. og så skal man slæbe det hele med hjem med det offentlige, så nogle gange kan det alligevel godt betale sig at bestille på nettet, da leveringspriserne kan være billigere end offentlig transport (sørgeligt men sandt) ...

Anmeld

5. april 2011

N&J

Line78 skriver:

Ritzau har den 23 marts udsendt en pressemeddelelse der er gengivet i stort set alle medier.

Forældre har i en undersøgelse givet udtryk for at deres største bekymring for deres børn er at komme til skade i trafikken.

Det er paradoksalt da hjemmet er stedet hvor flest børn kommer til skade.

Desværre er der ikke særlig meget fokus på netop produkter til sikring af hjemmet og slet ikke hvis man går i de etablerede babybutikker.

Jeg har dog med glæde kunnet konstatere at en hjemmeside som www.babynbags.dk satser på området. Endelig er der et sted hvor vi kan købe produkterne og ovenikøbet til lave priser.

I vores vennekreds har emnet være diskuteret meget og jeg har mødt holdningen at børn må lære at føle...... jeg mener bare... 31.000 gange om året "lærer børn at føle". Så argumentet holder ikke.

og NEJ jeg sætter ikke skabslåse på alle skab eller fingerklemssikringer på alle døre. men alligevel.... alternativet er ikke til at tænke på.

Hva' er der ikke et eller andet med at det er ulovligt at reklamere for noget uden at skrive at det rent faktisk er det man gør - ifølge forbrugerloven eller er det bare mig?

Anmeld

6. april 2011

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Hva' er der ikke et eller andet med at det er ulovligt at reklamere for noget uden at skrive at det rent faktisk er det man gør - ifølge forbrugerloven eller er det bare mig?

så er det ikke kun mig der mener at denne tråd er ren reklame. jeg overvejede faktisk at anmelde den.

Anmeld

6. april 2011

Lone Jakobsen

har anmeldt tråden, men kan se at jeg ikke er den eneste der har gjort det.

Anmeld

6. april 2011

Noneother

nutche skriver:

har anmeldt tråden, men kan se at jeg ikke er den eneste der har gjort det.

Nope. Jeg prøvede osse.

meget påfaldende at alle brugerens indlæg i debatter henviser til samme hjemmeside.
Det nok en RIGTIG god side

Anmeld

6. april 2011

Lone Jakobsen

Noneother skriver:

Nope. Jeg prøvede osse.

meget påfaldende at alle brugerens indlæg i debatter henviser til samme hjemmeside.
Det nok en RIGTIG god side

ja og en smule påfaldende at ts. lige har oprettet sig

Anmeld

6. april 2011

N&J

nutche skriver:

så er det ikke kun mig der mener at denne tråd er ren reklame. jeg overvejede faktisk at anmelde den.

det var i hvert fald det første der faldt mig ind da jeg læste det, men skal da være den første til at undskylde hvis det rent faktisk ikke er tilfældet, men.. 

Anmeld

10. april 2011

ullamor1

JA det er vigtigt at sikre de små pus . Her har de også mange gode til til at sikre sit hjem med 

http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/sikkerhed-til-hjemmet

Anmeld

10. april 2011

lhn89

Hmm.

Det er også lidt sjovt, ALLE TS's debatindlæg har et link til babynbags.dk? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.