Tror jeg har mærket liv i dag :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har lige sagt det til ham, og han sagde at det bare var rigtig dejligt at høre! Så ingen grund til jeg bekymrede mig. Hehe

Det var da også dejligt tidligt! Hvilket bare er lækkert, for det er da helt vildt livsbekræftende og betryggende. Håber ikke du tissede i bukserne! Hehe 

Hehe nej..men det var da tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hehe nej..men det var da tæt på

Hehe, kan lige se det for mig

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hehe, kan lige se det for mig

Det er noget underligt noget, det der med bevægelserne i maven for jeg tror at uanset hvor gammel man bliver, så glemmer man det aldrig.
Og man savner det lige så snart bebsen er kommet ud
Der er na masse andre ting man IKKE savner...men lige det der med at mærke, at de er derinde...det er bare vildt som man husker det og føler en tomhed, når de ikke er der mere.
Hmm...en skam man bliver for gammel til det med bebser LOL

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er noget underligt noget, det der med bevægelserne i maven for jeg tror at uanset hvor gammel man bliver, så glemmer man det aldrig.
Og man savner det lige så snart bebsen er kommet ud
Der er na masse andre ting man IKKE savner...men lige det der med at mærke, at de er derinde...det er bare vildt som man husker det og føler en tomhed, når de ikke er der mere.
Hmm...en skam man bliver for gammel til det med bebser LOL

Det må også være derfor, at så mange bliver skrukke lige efter fødslen! Det er da en helt speciel fornemmelse at vide, at der er et MENNESKE inde i ens krop. Nogen gange helt surrealistisk! Kommer da til at føle mit helt alene, når h*n en gang kommer ud

Er det egentlig normalt, at det bliver ved i noget tid? Er dte måske bare udtryk for, at de er vågnet op til dåd?

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det må også være derfor, at så mange bliver skrukke lige efter fødslen! Det er da en helt speciel fornemmelse at vide, at der er et MENNESKE inde i ens krop. Nogen gange helt surrealistisk! Kommer da til at føle mit helt alene, når h*n en gang kommer ud

Er det egentlig normalt, at det bliver ved i noget tid? Er dte måske bare udtryk for, at de er vågnet op til dåd?

I starten kommer og går det...der kan også gå dage imellem, at du mærker noget, alt efter hvor de rykker sig hen.
Sådan en lille en er jo ikke så stor endnu, når du ikke er længere henne.
Men ja...lige nu har trolden jo så ligget et sted, hvor der har været god plads og så er han/hun aktiv og vågen.

Senere vil du mærke det meget mere og hver dag, men det er helt typisk at de rigtigt møver rundt når man selv ligger ned og er i ro.

Anmeld

5. april 2011

Frejsmor

Jeg er super glad for du har oprettet det her indlæg, for jeg har selv i en uges tid +/- haft en følelse nogenlunde ligesom som din, men jeg har været meget i tvivl fordi jeg altid synes folk beskriver det som bobler og det er ikke helt sådan en følelse jeg har haft..

Så nu vover jeg pelsen, uden anonymitet og siger at jeg også tror jeg har mærket min lille bebs i maven fra omkring 14.-15uge(dog ikke hver dag selvfølgelig)..

Og det føles ikke som noget i nærheden af bobler eller luft i maven, og heller ikke som noget andet jeg har mærket i maven, det har været en rigtig funny feeling når jeg har ligget og slappet af hehe og noget jeg ikke kunne lade være med at ligge mærke til og prøve sådan rigtig at mærke efter..

Jeg er selvfølgelig ikke 100% sikker, men ja nu blev det så sagt højt hehe..

Tillykke med de første små spæde spark fra bebs!!!

Channie(15+2)

Anmeld

5. april 2011

twinny

weee  tillykke...  glæder mig til det er mig...

Anmeld

6. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

Jeg er i 15. uge og førstegangsgravid. Jeg ved det er tidligt, men sådan er det vel bare for nogen, og jeg er næsten ikke i tvivl. Jeg har oplevet det et par gange i dag, når jeg har ligget og slappet af i sengen, men først nu her blev jeg bevidst om hvad det var..

Det føles som sådan en rullende fornemmelse der nærmest spænder lidt på det hele i venstre side af maven, altså indeni, i hvert fald dem nu her. Måske benene? De første gange troede jeg, at det var i forbindelse med plukveer, men det er uafhængigt af disse, og det føles ret specielt. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, som om der er noget der lige ruller hen over indersiden af maven.

Det er ikke luft i maven, kan jeg garantere, det føles aldrig sådan. Hvordan afgør man, om det er baby? Har godt læst om flere herinde, der også har oplevet det tidligt. Er næsten ikke i tvivl, ikke på den måde det føles på. Men er det bare at vente nogle uger på at det bliver mere "stædigt" og klart, eller?

Skal hilse at sige, at vi havde en usædvanlig livlig basse til NF, så er ikke overrasket over, hvis den allerede nu har travlt med at sparke til mig. Men ret vild fornemmelse alligevel!

Jeg tror også jeg mærkede liv i uge 14 eller 15 :-) Så det kan sagtens passe. Som sagt er du den eneste der kan bedømme om du har mærket liv. Jeg gik et kæmpe chok første gang jeg mærkede lillemanden.

Men det er en skøn fornemmelse. :-) Vores dreng var også virkelig livlig til NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.