Jeg er i 15. uge og førstegangsgravid. Jeg ved det er tidligt, men sådan er det vel bare for nogen, og jeg er næsten ikke i tvivl. Jeg har oplevet det et par gange i dag, når jeg har ligget og slappet af i sengen, men først nu her blev jeg bevidst om hvad det var..
Det føles som sådan en rullende fornemmelse der nærmest spænder lidt på det hele i venstre side af maven, altså indeni, i hvert fald dem nu her. Måske benene? De første gange troede jeg, at det var i forbindelse med plukveer, men det er uafhængigt af disse, og det føles ret specielt. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, som om der er noget der lige ruller hen over indersiden af maven.
Det er ikke luft i maven, kan jeg garantere, det føles aldrig sådan. Hvordan afgør man, om det er baby? Har godt læst om flere herinde, der også har oplevet det tidligt. Er næsten ikke i tvivl, ikke på den måde det føles på. Men er det bare at vente nogle uger på at det bliver mere "stædigt" og klart, eller?
Skal hilse at sige, at vi havde en usædvanlig livlig basse til NF, så er ikke overrasket over, hvis den allerede nu har travlt med at sparke til mig. Men ret vild fornemmelse alligevel!
Anmeld