Prisana skriver:
Hej med jer derude..
Det er nu 5 mdr. siden jeg har født min dejlige datter. Og den sidste måned har tabt så meget hår.. Mit hår er over alt! Når jeg f.eks lige har vasket hår så ryger der flere totter med og det er virkelig ekstremt. Ved ikke hvad jeg skal gør, det er ret belastende! Skal jeg spørge lægen?? Har aldrig fællet (ved ikke om det staves rigtigt) så¨meget som jeg gør nu.. Kender i noget til det?? Er det hormoner, og er der en løsning?? Jeg ammer lidt endnu... Håber at der er nogen der kender til det... Jeg fæller mere end vores hund!
Jeg vil ikke have klippet mit hår kort... 
Tjaaa..det er altså et helt normalt fænomen.
Som du sikkert har set på mit profilbillede, så har jeg ret langt og tykt hår..og det har kostet mig mit hår hver gang at få barn.
Dels skiftede det farve under mine graviditeter og dels begyndte det at knække og falde af nogle måneder efter fødslerne, så det endte hver gamg med at det måtte klippes af.
Det tog ca 2 år for det at normaliseres, så det var rigtigt øv.
Jeg har ret faktisk et kanon billede, hvor man kan se det på mit hår, men kan desværre ikke lægge det herind, da mit barn på billedet er splitter fornøjet (nøgen i helfigur) så kan ikke vise dig, hvordan mit hår både skiftede farve og så mærkeligt ud.
Så op med næbbet..det er noget mange kvinder oplever.

Kærligst
Sussie
Anmeld