Luksusfælden!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Faith

OMG!!!!!!

19000 kr til diverse og 17000 kr i kontanthævninger..... OM MÅNEDEN!!!! Arhmen hvad sker der????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

musse1

smillaluna skriver:

OMG!!!!!!

19000 kr til diverse og 17000 kr i kontanthævninger..... OM MÅNEDEN!!!! Arhmen hvad sker der????

ja fuld kommen sindsygt, er i chok.. men godt de for hjælp nu forhåbenlig..

Anmeld

5. april 2011

<3

Ja vi var ret imponeret herhjemme! Tænk man kan have et sådant overforbrug!! Vildt!

Anmeld

5. april 2011

Faith

musse1 skriver:

ja fuld kommen sindsygt, er i chok.. men godt de for hjælp nu forhåbenlig..

Hvordan i alverden kan man hæve 17000 kr i kontanter om måneden uden at tænke "Hmm der er da vidst et eller andet galt".

Ja godt de får noget hjælp. Men ægteskabet er da vidst ved at ryge sig en tur

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Ja det er jo helt vild!

Anmeld

5. april 2011

Faith

Kirle skriver:

Ja vi var ret imponeret herhjemme! Tænk man kan have et sådant overforbrug!! Vildt!

Ja det er fatisk ret imponerende at man kan nå at bruge så mange penge på en måned... Altså det ville jeg da osse kunne, men sku da ikke hvis jeg ikke havde dem

Anmeld

5. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så lukker man godt nok sine øjne for meget i når man bruger så mange penge - helt vildt!

Anmeld

5. april 2011

musse1

smillaluna skriver:

Hvordan i alverden kan man hæve 17000 kr i kontanter om måneden uden at tænke "Hmm der er da vidst et eller andet galt".

Ja godt de får noget hjælp. Men ægteskabet er da vidst ved at ryge sig en tur

ja forstår det ik, de må ha lukket øjnene fuld kommen, for de må jo kunne se det på deres konto..

men tænk de er kommet så langt ud, at deres forhold måske heller ik holder trist siger jeg.. men var godt nok også mange gange på en uge de skændes

Anmeld

5. april 2011

Faith

musse1 skriver:

ja forstår det ik, de må ha lukket øjnene fuld kommen, for de må jo kunne se det på deres konto..

men tænk de er kommet så langt ud, at deres forhold måske heller ik holder trist siger jeg.. men var godt nok også mange gange på en uge de skændes

Dårlig økonomi kan virkelig osse ødelægge ethvert forhold... Det ved jeg da fra mit og mandens forhold. Når vores økonomi har været dårlig har vi skændtes mere på en uge end vi plejer at gøre på et år. Så de må da virkelig skændes!!!

Anmeld

5. april 2011

Mi

WHAT!!!!!!!!!!

Ser det ikke, men bruger de 17000kr om måneden til INTET!!!!!!!! Det er dobbelt så meget som jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.