Mumto3 skriver:
Tak for alle jeres svar!
Jeg har ikke noget 'imod' at vores dreng måske er ligehåndet, men det er lidt problematisk at han holder med begge hænder samtidig på gaflen når han spiser, eller holder med begge hænder samtidig på blyanten når han tegner. Det gør unægtelig tingene temmelig meget sværre end de behøver at være. Men han kan ikke lokkes til at spise med 1 hånd (han får selvfølgelig selv lov til at bestemme hvilken hånd han evt. ville spise med).
Er der nogen der har oplevelser med at lave tingene spejlvendt, sådan som han også gør det?
Jeg spejlvender ikke ting..men har svært ved at huske navnene eller rettere...jeg bytter undt på dem.
Jeg skal se ned på min højre hånd først før jeg med sikekrhed kan sige om den er venstre eller højre, og det skyldes at jeg altid har haft armbånd på min højre hånd for at kunne kende forskel.
Min ældste datter spejlede mange ting da hun var lille. Fx tal og bogstaver..men også tegninger efter billeder og den slags.
Hun er nu ikke venstrehåndet men delvist, som jeg.
Hvor imod Nickolai min yngste, aldrig har spejlet ret meget..så jeg tror det er lidt forskelligt.

Anmeld