Frugt & grønt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

morethanperfect

Kruse90 skriver:

hvilke krydderier?
Men nej desværre

Altså jeg putter paprika , peber , salt , hvidløg og chilli .. Øv bøv . Det da godt nok træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Trine89

Kruse90 skriver:

ej jeg troede jeg var den eneste fra denne fremmede planet hehe
Hvordan gør du?

Hehe jeg troede også jeg var den eneste. hehe.. Jeg får altid så mange mærkelig blikke når jeg siger at jeg ikke rigtgi bryder mig om grønsager.. hehe.. Frugt kan jeg godt lide er bare dårlig til at spise det. hehe.. 

Men med Grønt der laver jeg også gerne de tidligere omtalte bønner med bacon omkring. eller også så steger jeg bacontern på panden og når de er næsten færdig smider jeg nogle tøet bønner på panden også.. 
Med porre der snitter jeg til fint og putter det i Lasange, æggekage, kødsovs og sår'n noget i den stil..
Der er endnu nogle ting jeg stadig undgår hehe.. men nogen gange hører eller læser jeg om en måde på hvordan man kan "gemme" grønsagerne i maden. hehe.. eller også spørger jeg min kære veninde og hun har nogle fif..  

Anmeld

5. april 2011

Kruse90

Trine89 skriver:

Hehe jeg troede også jeg var den eneste. hehe.. Jeg får altid så mange mærkelig blikke når jeg siger at jeg ikke rigtgi bryder mig om grønsager.. hehe.. Frugt kan jeg godt lide er bare dårlig til at spise det. hehe.. 

Men med Grønt der laver jeg også gerne de tidligere omtalte bønner med bacon omkring. eller også så steger jeg bacontern på panden og når de er næsten færdig smider jeg nogle tøet bønner på panden også.. 
Med porre der snitter jeg til fint og putter det i Lasange, æggekage, kødsovs og sår'n noget i den stil..
Der er endnu nogle ting jeg stadig undgår hehe.. men nogen gange hører eller læser jeg om en måde på hvordan man kan "gemme" grønsagerne i maden. hehe.. eller også spørger jeg min kære veninde og hun har nogle fif..  

det er præcis ligesom mig
Gus hvor vi minder meget om hinandne hehe

jeg får også altid underlige og skæve blikke

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Kruse90 skriver:

det er præcis ligesom mig
Gus hvor vi minder meget om hinandne hehe

jeg får også altid underlige og skæve blikke

Årrrh, hvor er det sjovt  

Jah det må man sige.. lige på det punkt her minder vi jo egentlig ret meget om hinanden

Men jeg skal da endelig huske at smide dig nogle fif når jeg finder på nye ting  

Anmeld

5. april 2011

Kruse90

Trine89 skriver:

Årrrh, hvor er det sjovt  

Jah det må man sige.. lige på det punkt her minder vi jo egentlig ret meget om hinanden

Men jeg skal da endelig huske at smide dig nogle fif når jeg finder på nye ting  

ihh ja gør endelig det hehe

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Kruse90 skriver:

ihh ja gør endelig det hehe

Det vil jeg gøre  

Hov kan da allerede nu lige linke til to  opskrifter som jeg syntes er SUPER lækre.. 

http://arla.dk/opskrifter/Ragout-med-kylling-og-gronsager/

http://arla.dk/opskrifter/Kalkungryde-med-timian-og-lose-ris/

Porrene snitter jeg godt noget finer end hvad de skriver i opskrifterne.. 
Og så nogen gange putter jeg også sukkerærter i uuhm. 

Anmeld

5. april 2011

Kruse90

Trine89 skriver:

Det vil jeg gøre  

Hov kan da allerede nu lige linke til to  opskrifter som jeg syntes er SUPER lækre.. 

http://arla.dk/opskrifter/Ragout-med-kylling-og-gronsager/

http://arla.dk/opskrifter/Kalkungryde-med-timian-og-lose-ris/

Porrene snitter jeg godt noget finer end hvad de skriver i opskrifterne.. 
Og så nogen gange putter jeg også sukkerærter i uuhm. 

taark det vil jeg kigge på

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Kruse90 skriver:

taark det vil jeg kigge på

Så lidt  

Jeg laver tit de retter og er vilde med dem.. jeg kan slet ikke smage grønsagerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.