Kruse90 skriver:
Hej piger.
Nu er jeg en af de uheldige der ikke kan lide frugt og grønt
Jeg får dog frugt gennem smoothies (jordbær, blåbær, ananas og blandet med lidt juice)
Har i nogle gode råd til at lære at spise grøntsager?
Og hvad ville være godt at starte med?
Kom med gode råd. Vil gerne lære at spise dem rå fortåes sådan at de ikke SKAL være pakket ind i kød og alt muligt 
Kram den meget kræsne
Lære at spise grøntsager, den var ny...
Mht. til frugt - har du prøvet at starte ud med det helt søde først? jordbær, kirsebær, pink lady æbler?
Personligt kan jeg ikke leve uden frugt, pink lady æblerne kan få min mund til at løbe i vand - okay, jeg skal have et nu selvom jeg lige har spist aftensmad!
Jeg ville engang rigtig gerne lære at spise havregryn, men jeg kunne bare ikke - det var så smagløst og tamt at jeg spyttede det ud igen fordi jeg bare ikke kunne sluge det. Da jeg så blev veganer skulle jeg finde noget nemt og billigt morgenmad: havregrød! Og i dag kan jeg ikke leve uden det! (uden sukker, tak, det smager forfærdeligt hvis det er fuldstændig sødet til) Nå, men the thing is - jeg lærte at spise havregrød fordi jeg skulle. Det var nødvendigt.
Hvad med at sige til dig selv at grugt og grønt er sundt og en NEM snack i forhold til slik osv, så du SKAL bare lære at spise det? 
Anmeld