regnslag fra babysam, er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Ni-ko-li-ne

DLM skriver:

men det virker også meget tyndt det med fluenettet. jeg har et andet fra babysam uden fluenet der er mere stift i det og det virker fint.

ja, det har vi til klapvognen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

kamtok

Har samme problem med det med myggenet i - Det bliver vådt indvendigt, når vi er ude i regnvejr. Meget upraktisk for et regnslag.

Anmeld

14. april 2011

Ni-ko-li-ne

kamtok skriver:

Har samme problem med det med myggenet i - Det bliver vådt indvendigt, når vi er ude i regnvejr. Meget upraktisk for et regnslag.

ja!! det er møg træls!

Anmeld

14. april 2011

An&Jo

Jeg har det med myggenet i, og jeg har aldrig haft problemer.. min vogn er ikke våd når regnslaget kommer af, og jeg har heller aldrig mærket noget på indersiden af regnslaget..

Anmeld

14. april 2011

SHERO

Det er det med myggenet i.... Rart at høre det ikke bare er mig der er uheldig, vil prøve at få pengene tilbage så jeg købe et ordentligt et andet sted... Dur sgu ikke at skulle tørre overslaget og dynen hver gang han har sovet i barnevognen i regnvejr...

Anmeld

14. april 2011

132319

Jeg havde et til min gamle barnevogn og det var jeg godt tilfreds med, det var også det med insektnet ?(hvor man kunne lyne nettet ned)

Nu hsar jeg et fra Trille og det er simpelthen så underligt  Det har to tykke stropper under så det sidder meget godt fast men det er enormt svært at få af og på 

Tulla's regnslag er rigtig gode, synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.