regnslag fra babysam, er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. april 2011

SHERO

Er jeg den eneste der har været uheldig med det?

Har fået byttet et fordi det holdte op med at være regntæt, og nu er nummer 2 også ved at blive dårligt og er kun brugt 2 måneder... Nu skal jeg afsted igen og ha det byttet endnu engang, og de har kun det de kan bytte med... suk... synes ikke ligefrem det var billigt, kostede alligevel 300 kr mener jeg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mor til Mike

Tullen85 skriver:

Har fået byttet et fordi det holdte op med at være regntæt, og nu er nummer 2 også ved at blive dårligt og er kun brugt 2 måneder... Nu skal jeg afsted igen og ha det byttet endnu engang, og de har kun det de kan bytte med... suk... synes ikke ligefrem det var billigt, kostede alligevel 300 kr mener jeg....

Måske har du bare været uheldig. Held og lykke med det nye.

Anmeld

7. april 2011

LenaJohansen

jeg har været rigtig glad for mit indtil videre

Anmeld

14. april 2011

Lunae

Tullen85 skriver:

Er det det med myggenet i? Vi har det og det duer bare slet ikke

Anmeld

14. april 2011

Ni-ko-li-ne

vi har det med myggenet og det er ikke det bedste:0(

men faktisk, så skal det tages af vognen så snart det bliver vådt....ellers trænger det igennem... det må ikke være vådt og sidde på...

det stod i den brugshalløj der var med

Anmeld

14. april 2011

DLM

Ni-ko-li-ne skriver:

vi har det med myggenet og det er ikke det bedste:0(

men faktisk, så skal det tages af vognen så snart det bliver vådt....ellers trænger det igennem... det må ikke være vådt og sidde på...

det stod i den brugshalløj der var med

det giver jo ingen mening tage det af når det bliver vådt? det kan man jo ikke midt i en regnbye det bliver da nød til at blive på til man er hjemme

Anmeld

14. april 2011

AnnePedersen

har det samme problem. men hver gang siger de at det har de aldrig hørt før

Anmeld

14. april 2011

Ni-ko-li-ne

DLM skriver:

det giver jo ingen mening tage det af når det bliver vådt? det kan man jo ikke midt i en regnbye det bliver da nød til at blive på til man er hjemme

nej, det gør det nemli ikke!

Anmeld

14. april 2011

LinLin

Er det det der med insektenet i? Det har jeg haft til begge mine (to forskellige) og der har ikke været problemer

Anmeld

14. april 2011

DLM

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, det gør det nemli ikke!

men det virker også meget tyndt det med fluenettet. jeg har et andet fra babysam uden fluenet der er mere stift i det og det virker fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.