Tur til grænsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

nathja

sygesikring og en form for billed-id er nok, har haft kørt med min eks i næsten et helt år i lastbil lig fter grænserne åbnede, uden pas men kun sygsikring og mit studiekort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

morethanperfect

Jeg har aldrig haft pas med

Anmeld

5. april 2011

twinny

grinny skriver:

Fandt jeg ud af, gik lige ind og læste lidt mere om det

hehe.... jeg ser meget det der politistation og der er en gang imellem grænsepoliti.... de siger man skal have pas....

Anmeld

5. april 2011

sabrina89

Kofoed33 skriver:

Du skal IKKE have et pas, men du skal kunne dokumentere, at du er dig. Så et studiekort og sygeskring er nok. Men det skal være noget med billed + sygeskring evt også en dåbsattest.

Anmeld

5. april 2011

Mie A

5. april 2011

Tina&Laura

Kofoed33 skriver:

Du skal IKKE have et pas, men du skal kunne dokumentere, at du er dig. Så et studiekort og sygeskring er nok. Men det skal være noget med billed + sygeskring evt også en dåbsattest.

Okay.
Jeg har nemlig, som skrevet - arbejdsID med billede (blåt og gult sygesikringsbevis) og dåbsattest med. 

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Tina&Daniel skriver:

Okay.
Jeg har nemlig, som skrevet - arbejdsID med billede (blåt og gult sygesikringsbevis) og dåbsattest med. 

Jeg har mit knallertkørekort + sygeskring + studiekort. Men jeg er ikke blevet stoppet overhovedet efter reglerne er lavet om, så hvis du rammer ind i en skikprøve, så er du lidt uheldig. Men det danske politi vil ikke nægte dig at komme ind i DK, men måske kunne tyske finde på det omvent.

Skal du afsted i morgen?

Anmeld

5. april 2011

Tina&Laura

nathja skriver:

sygesikring og en form for billed-id er nok, har haft kørt med min eks i næsten et helt år i lastbil lig fter grænserne åbnede, uden pas men kun sygsikring og mit studiekort..

Okay - det var da info der var til at forholde sig til, tak

Anmeld

5. april 2011

Tina&Laura

Kofoed33 skriver:

Jeg har mit knallertkørekort + sygeskring + studiekort. Men jeg er ikke blevet stoppet overhovedet efter reglerne er lavet om, så hvis du rammer ind i en skikprøve, så er du lidt uheldig. Men det danske politi vil ikke nægte dig at komme ind i DK, men måske kunne tyske finde på det omvent.

Skal du afsted i morgen?

Nej vi skal afsted nu her - skal jo hygge med jer piger i morgen 

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Tina&Daniel skriver:

Nej vi skal afsted nu her - skal jo hygge med jer piger i morgen 

Jamen det er jo det. Men tror nu på vejne af alle der kommer imorgen, så må du gerne tage noget med til os

Har forresten styr på det med kørelse, så ikke noget problem der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.