'Det sker jo kun for naboen...'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Min svigermor fik konstaterer hudkræft for et par år siden. De fik fjernet bullen med kræften og siden har hun ikke mærket noget til den. Hun har været til kontrol men kræften er heldigvis ikke kommet retur.

Dejligt med sådan en fortælling - Tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

quar20

Anonym skriver:

Åh nej, Stakkels dig .. Og så i ansigtet

Har du så fået stråler mod det, eller?
Du må sige til hvis jeg går for tæt på.

Kram.

ja jeg fik stråler i 4 mdr - også får jeg det brændt hver 2 år - for man kan kun komme til at brænde rødderne når det er i ansigtet..

men du går bestemt ikke for tæt på..

har du brug for at snakke kan du sende mig en besked - jeg holder selvf. ved din anonymitet..

men tro ikke du er alene

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

I min næsefløj  

Årh jeg er forvirret nu ,,, Det var den slags 90 % af tilfældende har ?? Er det også den du har ?

Selvom min type ikke kan sprede sig bliver man voldsomt forskrækket over ordet kræft ,,  

Hvornår fik du diagnosen ?? Tænk jeg gik kun til læge af kosmetiske grunde og typen jeg har er normalt kun noget ældre mennesker får

Jeg har ikke fået noget af vide om statestikker, men bare at det hed basalcellehudkræft!
Mit sidder på skulderen/overarmen. Troede bare det var sådan en indvendig bums .. Men nej, det var hudkræft.
Jeg fik diagnosen i torsdags.

Og ja, men bliver nemlig så forskrækket når ordet kræft indgår. Det er ret skræmmende, og jeg må indrømme at det første der dukkede op i mit hoved var død og ødelæggelse, selv om jeg godt ved det ikke er så slemt.

Anmeld

5. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Vil lige give en krammer

min veninde fik modermærkekræft og hudkræft, og hun er rask på 4. år nu, så op med humøret (trods alt) det kan gå godt...

knuz

Anmeld

5. april 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået noget af vide om statestikker, men bare at det hed basalcellehudkræft!
Mit sidder på skulderen/overarmen. Troede bare det var sådan en indvendig bums .. Men nej, det var hudkræft.
Jeg fik diagnosen i torsdags.

Og ja, men bliver nemlig så forskrækket når ordet kræft indgår. Det er ret skræmmende, og jeg må indrømme at det første der dukkede op i mit hoved var død og ødelæggelse, selv om jeg godt ved det ikke er så slemt.

Min var også lille , mindre end en bums ,, den generede mig kosmetisk   Havde aldrig drømt om det kunne være hud kræft

Vi må da støtte hinanden   og dele tanker og frygt ,, Skriv hvis du tør ..

Anmeld

5. april 2011

smølfine

Kender ikke så meget til den type kræft, men du skal have et stort kram herfra. Håber det bedste for dig og at du snart er rask igen.

Anmeld

5. april 2011

Wish upon a star

Jeg har selv haft modermærkekræft. Det er ved at være en del år siden, jeg gik til kontrol i 5 år efter det var blevet fjernet, og det er heldigvis blevet væk. Men jo jeg indrømmer gerne, man bliver sku virkelig bange når man høre ordet kræft.

Håber på det bedste, og så får du lige en kæmpe krammer

Anmeld

5. april 2011

smutti1975

ingen kendskab her heller - bare et kæææææææmpe kram og tanker til dig

Anmeld

5. april 2011

4xGreve

må indrømme at den type kræft har jeg ikke inde på live det er nu nærmer livmorhals kræft, livmor kræft, bryst kræft, rygmarvs kræft, tatm kræf og lunge kræft jeg tæt inde på livet her men en ting går til fælles for dem alle og det er ordet kræft så uanset hvad for en kræft der er tale om og hvor den sidder så er det stadig en hård besked at få og en barsk sygdom jeg sender dig de varmeste tanker og de største  og at det hele løser sig og at du kommer stærker og sunder ud på den anden side som aldrig før...

Du er self. meget velkommen til at skrive hvis du har brug for nogen at læsse af på, snakke med, tude ud ved osv. jeg skal nok være der for dig!

Anmeld

3. maj 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

...Men nej, nu skete det også for mig.

(Jeg er ano, da jeg ikke har fået breaket dette til min far, og de tætteste venner endnu)

Jeg fik i torsdags konstateret både modermærke og hudkræft.
Gik til læge med et modermærke der kløede, og blev sendt videre til div. undersøgelser. Resultatet var: MODERMÆRKEKRÆFT!
Da jeg er til 2. undersøgelse fortæller jeg at jeg på skulderen har en bule, som jeg egentlig troede var en indvendig bums, så om de ikke lige kunne fjerne den. Lægen mente dog ikke der var tale om en bums, så jeg fik taget en biopsi, som så nu har vist at det er basalcellehudkræft. Det er selvfølgelig ikke noget vildt alvorligt, men når ordet "kræft" indgår, så bliver man sgu lidt chokeret og nervøs.
'Det er da kun gamle mennesker der bliver ramt af kræft, og jeg er altså kun 24 år gammel.' Det var min første tanke.

Er der andre end mig herinde, der har disse kræfttyper, eller har været igennem dem, eller er pårørende til nogen der er, eller har været ramt af det?

Jeg føler mig lidt som Palle alene i verden, må jeg indrømme.

Kram.

Hvordan går det med dig ??  Er du ikke sød at sende mig en privat besked ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.