'Det sker jo kun for naboen...'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.064 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Anonym trådstarter

...Men nej, nu skete det også for mig.

(Jeg er ano, da jeg ikke har fået breaket dette til min far, og de tætteste venner endnu)

Jeg fik i torsdags konstateret både modermærke og hudkræft.
Gik til læge med et modermærke der kløede, og blev sendt videre til div. undersøgelser. Resultatet var: MODERMÆRKEKRÆFT!
Da jeg er til 2. undersøgelse fortæller jeg at jeg på skulderen har en bule, som jeg egentlig troede var en indvendig bums, så om de ikke lige kunne fjerne den. Lægen mente dog ikke der var tale om en bums, så jeg fik taget en biopsi, som så nu har vist at det er basalcellehudkræft. Det er selvfølgelig ikke noget vildt alvorligt, men når ordet "kræft" indgår, så bliver man sgu lidt chokeret og nervøs.
'Det er da kun gamle mennesker der bliver ramt af kræft, og jeg er altså kun 24 år gammel.' Det var min første tanke.

Er der andre end mig herinde, der har disse kræfttyper, eller har været igennem dem, eller er pårørende til nogen der er, eller har været ramt af det?

Jeg føler mig lidt som Palle alene i verden, må jeg indrømme.

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

4kløver

Kender ikke noget til det men ville sende dig et kram

Anmeld

5. april 2011

Karo

Min svigermor fik konstaterer hudkræft for et par år siden. De fik fjernet bullen med kræften og siden har hun ikke mærket noget til den. Hun har været til kontrol men kræften er heldigvis ikke kommet retur.

Anmeld

5. april 2011

4kløver

4kløver skriver:

Kender ikke noget til det men ville sende dig et kram

Som ikke kom frem

Anmeld

5. april 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

...Men nej, nu skete det også for mig.

(Jeg er ano, da jeg ikke har fået breaket dette til min far, og de tætteste venner endnu)

Jeg fik i torsdags konstateret både modermærke og hudkræft.
Gik til læge med et modermærke der kløede, og blev sendt videre til div. undersøgelser. Resultatet var: MODERMÆRKEKRÆFT!
Da jeg er til 2. undersøgelse fortæller jeg at jeg på skulderen har en bule, som jeg egentlig troede var en indvendig bums, så om de ikke lige kunne fjerne den. Lægen mente dog ikke der var tale om en bums, så jeg fik taget en biopsi, som så nu har vist at det er basalcellehudkræft. Det er selvfølgelig ikke noget vildt alvorligt, men når ordet "kræft" indgår, så bliver man sgu lidt chokeret og nervøs.
'Det er da kun gamle mennesker der bliver ramt af kræft, og jeg er altså kun 24 år gammel.' Det var min første tanke.

Er der andre end mig herinde, der har disse kræfttyper, eller har været igennem dem, eller er pårørende til nogen der er, eller har været ramt af det?

Jeg føler mig lidt som Palle alene i verden, må jeg indrømme.

Kram.

Vil bare lige sende dig en kæmpe krammer

Lisbeth

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

Åhh..sikke da noget.
Jeg har ikke nogen viden af betydning på dette område, men jeg vil sende dig et stort knus.
Og hvis du trænger til at snakke, læsse af...tude, rase og skælde ud, så skriv endelig...du ved hvor jeg er og lægger gerne både ører og skulder til.
Jeg tænder et lys for dig og sendet 1000 kærlige tanker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. april 2011

Bshizzle

Sender lige et kram... da jeg nu heller ikke ved så meget om modermærke/hud-kræft.. men forståligt hvis du er nervøs.

Jeg kan ikke lade vær med at tænke nu..
Jeg har to modermærker på ballen ( pinlig detalje.. ) .. men de har kløet i 2 år vel.. og ligner bare to knuder.
.. Måske man skulle få dem tjekket..  
Man tænker jo aldrig den tanke når man har et modermærke..

Anmeld

5. april 2011

2721

Ville ikke smutte igen, før jeg lige har givet dig et STORT
Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for at lette hjerte eller et par trøstende ord. Har selv haft kræft forholdsvis tæt på livet

Anmeld

5. april 2011

eElak

5. april 2011

Fru Nielsen

Sikke et chok og få.... Heldigvis kan man meget idag, og det er til din fordel. Det er ikke den værste form for kraft, men bare ordet KRAFT i sig selv er jo nok til man bliver meget nervøs.

Håber du hurtig kan komme for, og få fjernet det der nu måtte være. Også få det fortalt det til familie osv. Tror det vil lette meget at dine nærmeste kan støttte dig igennem det her....

Held og lykke med det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.