Indkøb af dagligvarer på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Rockertand

Klumpedumpe skriver:

Jeg handler ind en gang om ugen hos superbest.dk og det fungerer bare rigtig godt. De forhandler desværre ikke fisk eller frostvarer, så indimellem må turen gå til Netto også, men jeg må indrømme, at vores liv er blevet noget nemmere efter vi er begyndt at handle via nettet. Har gjort det i et halvt års tid :-)Kunne jeg vælge nemlig.com, ville jeg nok gøre det. Deres levering er billigere og mere fleksibel, men jeg bor ude på landet, hvor de endnu ikke har gjort deres indtog ;-)Hver søndag sidder jeg i ro og mag og laver en madplan for den kommende uge, klikker mig ind, handler og dagen efter står varerne udenfor døren :-)Prøv det en gang - man binder sig ikke til noget - og se om det er noget for jer :-) Held og lykke!

Hvordan oplever du forskellen prismæssigt? Er det ikke noget med, at man ikke kan handle tilbud?

Jeg er også så heldig, at vi kun har superbest at vælge imellem, man kan ikke handle andet på nettet her i det mørke Jylland, ville ellers gerne være med på grønt-ugekasser osv., men desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

sarulee

Jeg har tidligere handlet madvarer via en svensk hjemmeside, de stoppede desværre.

Så ville jeg lige se på det der Osuma, det er så kun i Århus og Ålborg områderne.

Og nemlig fandt jeg ud af kun var i hovedstadsområdet.

Super Best leverer over hele landet, på brofaste øer.

Sartorvet leverer på hele sjælland, det meste af fyn og lidt af østjylland.

arghhh nu fandt jeg lige et link til en side hvor der står det jeg lige har skrevet + mange flere steder, så kig her

http://www.dseneste.dk/index.php/e-handel/dagligvarer-paa-nettet/

Vh Sarah

Anmeld

5. april 2011

Klumpedumpe

Rockertand skriver:

Hvordan oplever du forskellen prismæssigt? Er det ikke noget med, at man ikke kan handle tilbud?

Jeg er også så heldig, at vi kun har superbest at vælge imellem, man kan ikke handle andet på nettet her i det mørke Jylland, ville ellers gerne være med på grønt-ugekasser osv., men desværre.

Jeg har ført nogenlunde nøje regnskab med indkøbene og indtil videre har jeg i sidste ende sparet penge! Impulskøb er dyrere end man tror Derudover så vil jeg gerne nævne den fantastiske bonus, at man ikke på samme måde køber slik mv og når man ikke har noget, spiser man ikke noget ;-) Så der er faktisk også kommet lidt sundhed ud af det ;-)Der er stadig tilbud a la 10 æbler for 25 mv., men ikke de samme tilbud som der er i tilbudsavisen.

Anmeld

5. april 2011

Kindfed

Jeg har en enkelt gang for et par måneder siden handlet hos http://www.jyskvareudbringning.dk/, som jeg havde googlet mig frem til, skulle være de billigste i vores område (altså midtjylland). Intet at udsætte på det. Og meget fair pris for udbringningen, så vidt jeg husker. Det var næsten ikke dyrere end at handle i butikkerne selv og vi fik købt en masse (fx 10 liter saft, de havde på tilbud), som en rar mand så bar lige ind i køkkenet  ENORMT dejligt efter to uger med sygdom og ingen kræfter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.