Indkøb af dagligvarer på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. april 2011

CA

Jeg har hørt at man kan bestille sine dagligvarer på nettet, og få dem leveret. Er der nogen der har erfaringer med det?

Vi bor ude på landet og jeg kan først handle når Martin kommer hjem med bilen. Nogle dage når jeg det ikke pga. overarbejde osv. og det skal altid passe med at Johannes er mæt. Synes også det er "synd" for Martin at kaste en sur dreng i armene på ham så snart han kommer hjem fra en lang arbejdsdag, fordi jeg skal ned og handle. Og det blir altid noget jag og slet ikke så hyggeligt som det har været at handle.

Derfor ku jeg godt tænke mig at prøve det med at sidde herhjemme og bestille. Har jo masser af tid til at handle - bare ingen bil...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Trine89

Har ikke prøvet det via nettet.. 

Men dengang vi boede i mit barndomshjem, bruge vi noget som minder om det. Min Mor var meget syg og kunne ikke selvtage ind og handle dengang (min far havde også tit noget overarbejde og så ville det også bare blive noget stres hvis han skulle handle når han var kommet hjem) så vi ringede derfor hen til den Superbest som lå i nabobyen (og så var det også hendes gamle arbjedsplads) og sagde at vi skulle bruge de og de ting. Så samlede de varene sammen til også og kom ud med det.. 

Ved også at der var mange ældre der benyttede sig af det.. 

Jeg mindes at det fungerede rigtig godt fordi vi behøvede ikke sidde kl 19.30-20 stykker om aften og spise. som vi skulle hvis vi skulle vente på far. 

Ved ikke hvordan det ville fungere over nettet. men ved da at netop superbest har lavet sår'n noget hvor man skal bestille over nettet og så kommer de med varene (mener dog man skal bestille dagen før eller sår'n noget) men det kan vel ikke ske noget var at prøve det. så kan man teste om det passer bedre ind i Hverdagen.. Jeg kan godt forstå du er træt af at det skal være så stresset. man mister både hygge ved at handle men også ved at lave maden fordi det tit ender med bare lige at blive noget hurtigt og nemt fordi klokken allerede er mange inden man kommer ned og handler. 

hmm Håber du kunne bruge mit svar 

Anmeld

5. april 2011

Sommerfuglelarven

http://www.superbest.dk/forside

http://www.grisogko.dk

Anmeld

5. april 2011

tingimor

Sommerfuglelarven skriver:

http://www.superbest.dk/forside

http://www.grisogko.dk

www.grisogko.dk er helt klart at anbefale lækker kød og pålæg 

Anmeld

5. april 2011

Ina33

Hej med dig

Jeg har ikke selv handlet dagligvarer på nettet, men jeg har "researchet" en del i det, så derfor vil jeg gerne dele ud af min erfaring.

Der er to steder som umiddelbart ville være mine favoritter, de er valgt udelukkende ud fra prisen. det er:

www.superbest.dk

www.osuma.dk

Prismæssigt er det ca. det samme, dog kan man være heldig at superbest har nogle gode tilbud.

Jeg er en af dem der kun handler én gang om ugen, jeg hader at handle, så derfor passer det mig fint, at jeg kun skal ned og handle den ene gang om ugen.

Jeg synes priserne på dagligvarer over nettet er lidt for høje endnu, men jeg tror ikke det varer længe inden jeg også selv begynder at benytte mig af at handle dagligvarer hjemme fra stuen.

held og lykke med projektet, og lad os endelig høre hvordan det kommer til at gå.

Anmeld

5. april 2011

MamaJakob

Har også hørt rigtig meget godt om www.nemlig.com

Anmeld

5. april 2011

Mettemus

Sender dig lige en PB!

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

MamaJakob skriver:

Har også hørt rigtig meget godt om www.nemlig.com

Levere de f.eks i Jylland? 

Anmeld

5. april 2011

MamaJakob

MoarJ skriver:

Levere de f.eks i Jylland? 

Det tror jeg. Prøv at tjekke - burde stå på siden:-)

Anmeld

5. april 2011

Klumpedumpe

Jeg handler ind en gang om ugen hos superbest.dk og det fungerer bare rigtig godt. De forhandler desværre ikke fisk eller frostvarer, så indimellem må turen gå til Netto også, men jeg må indrømme, at vores liv er blevet noget nemmere efter vi er begyndt at handle via nettet. Har gjort det i et halvt års tid :-)Kunne jeg vælge nemlig.com, ville jeg nok gøre det. Deres levering er billigere og mere fleksibel, men jeg bor ude på landet, hvor de endnu ikke har gjort deres indtog ;-)Hver søndag sidder jeg i ro og mag og laver en madplan for den kommende uge, klikker mig ind, handler og dagen efter står varerne udenfor døren :-)Prøv det en gang - man binder sig ikke til noget - og se om det er noget for jer :-) Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.