Hvornår begyndte i at få plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Frøken J.

Fru Nielsen skriver:

Ikke for at rette på dig, men vil lige fortælle at jeg har læst idag at ALLE har plukveer. Nogen mærker dem bare ikke..... jo jo så blev vi det klogere!

Jeg har rigtig mange plukveer, og jeg er 20+6 idag. Kan ikke huske hvornår de startede. Jeg har bare fået afvide jeg lige skal tænke over jeg ikke laver for meget af gangen fordi jeg allerede nu har så mange.....

Ja, det er nok en god idé at tage den lidt med ro så.

Der gik også lige nogle gange før jeg fandt ud af hvad det var. Først troede jeg bare det var når jeg skulle tisse, at min mave blev presset op af eller sådan noget. Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Karo

Fru Nielsen skriver:

Ikke for at rette på dig, men vil lige fortælle at jeg har læst idag at ALLE har plukveer. Nogen mærker dem bare ikke..... jo jo så blev vi det klogere!

Jeg har rigtig mange plukveer, og jeg er 20+6 idag. Kan ikke huske hvornår de startede. Jeg har bare fået afvide jeg lige skal tænke over jeg ikke laver for meget af gangen fordi jeg allerede nu har så mange.....

Det er jeg godt klar over

Mine har bare ikke været kraftige nok til at de har kunne mærkes.

Anmeld

5. april 2011

Fru Nielsen

Secrets skriver:

Ja, det er nok en god idé at tage den lidt med ro så.

Der gik også lige nogle gange før jeg fandt ud af hvad det var. Først troede jeg bare det var når jeg skulle tisse, at min mave blev presset op af eller sådan noget. Haha

Sådan havde jeg også med Nicklas, at jeg følte det hele pressede ned af...

Med mathias var det begrænset hvor meget jeg mærkede.

Og denne gang gør de ikke som sådan ondt, men de er rigtig ubehagelige, og kommer tit.... Men jm siger det godt kan være fordi jeg er blevet så hurtig gravid efter Mathias, såå... Men tager det helt roligt, ved jo hvordan rigtige veer føles, såå er ikke nervøs.

Mine oplever jeg tit sådan at min mave bliver helt hådr, og jeg nærmest bliver lidt forpustet....

Men tror måske faktisk ikke jeg var længere henne end du er nu før mine startede....

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

Fru Nielsen skriver:

Sådan havde jeg også med Nicklas, at jeg følte det hele pressede ned af...

Med mathias var det begrænset hvor meget jeg mærkede.

Og denne gang gør de ikke som sådan ondt, men de er rigtig ubehagelige, og kommer tit.... Men jm siger det godt kan være fordi jeg er blevet så hurtig gravid efter Mathias, såå... Men tager det helt roligt, ved jo hvordan rigtige veer føles, såå er ikke nervøs.

Mine oplever jeg tit sådan at min mave bliver helt hådr, og jeg nærmest bliver lidt forpustet....

Men tror måske faktisk ikke jeg var længere henne end du er nu før mine startede....

Jamen det er også sådan her. Indtil videre i hvert fald. Det gør ikke ondt, men det spænder bare lige pludselig, hvilket godt kan være lidt ubehageligt Men jeg er ked af, at du må døje så meget med dem, det må ikke være helt rart

Anmeld

5. april 2011

Clisolka

Fru Nielsen skriver:

Det fik jeg også fortalt sidste år, da jeg var højgravid og aldrig mærket en eneste plukve  Meeen jeg blev klogere 

Igennem hele min graviditet havde jeg følt som om hun vendte sig i mig - til fødslen fortalte jordemoderen at det var plukveer 

Jow jow selv en fødsel kan man blive klogere på 

Anmeld

5. april 2011

Clisolka

Secrets skriver:

Ja, hvornår? Synes jeg har mærket nogen i dag. Ikke noget slemt, bare sådan nærmest nogle små irriterende sammentrækninger

Jeg har stemt mellem 16-20, for de begyndte ret tidligt her 

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

bb78 skriver:

Jeg har stemt mellem 16-20, for de begyndte ret tidligt her 

Så er jeg ikke den eneste! Rart at vide det ikke er min krop der er mærkelig

Anmeld

5. april 2011

Clisolka

Secrets skriver:

Så er jeg ikke den eneste! Rart at vide det ikke er min krop der er mærkelig

Haha ja, men det sjove var, at jeg ikke vidste det var plukveer - prøv at se det jeg skrev til Fru Nielsen 

Men når jeg tænker over det, så har det været plukveer, for jeg var en del stresset på arbejdet i min graviditet 

Anmeld

5. april 2011

Fru Nielsen

Secrets skriver:

Jamen det er også sådan her. Indtil videre i hvert fald. Det gør ikke ondt, men det spænder bare lige pludselig, hvilket godt kan være lidt ubehageligt Men jeg er ked af, at du må døje så meget med dem, det må ikke være helt rart

De dage hvor det har været værst, har jeg taget tid på dem for om de kommer reglmæssigt.... Men sådan er det helvisvis ikke! Hun må godt lige vente nogen mdr med at komme endnu!

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Dit heldige asen!

Jepsen.... Indtil videre hvert fald... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.