Hvornår begyndte i at få plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte i at mærke plukkeveer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.957 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Frøken J.

Ja, hvornår? Synes jeg har mærket nogen i dag. Ikke noget slemt, bare sådan nærmest nogle små irriterende sammentrækninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Ja, hvornår? Synes jeg har mærket nogen i dag. Ikke noget slemt, bare sådan nærmest nogle små irriterende sammentrækninger

Mine gjorde ikke ondt, bar en kuglehård mave, som var evig sjov at se på, man havde nu ret ondt at baby som ingen vegne kunne komme.

Har stemt uge 24..

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Mine gjorde ikke ondt, bar en kuglehård mave, som var evig sjov at se på, man havde nu ret ondt at baby som ingen vegne kunne komme.

Har stemt uge 24..

Jamen det er egentlig også sådan lidt det føles her. Er begyndt den sidste uges tid. Så bliver min mave helt hård, og det kan nemt mærkes når jeg bare lige blidt trykker med fingrene. Og så føles det som om det spænder

Anmeld

5. april 2011

Karo

hmmmm..............mon ikke det er ligament smerter ? Det kan vel godt være plukveer men det passer lige med tidspunktet for ligament smerter.

Fik forresten ingen plukveer selv.

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

Karo skriver:

hmmmm..............mon ikke det er ligament smerter ? Det kan vel godt være plukveer men det passer lige med tidspunktet for ligament smerter.

Fik forresten ingen plukveer selv.

Det er ikke ligamentsmerter Dem har jeg haft mange af, men de føltes ikke sådan. Og maven/livmoderen bliver helt hård, når det sker

Anmeld

5. april 2011

Karo

Secrets skriver:

Det er ikke ligamentsmerter Dem har jeg haft mange af, men de føltes ikke sådan. Og maven/livmoderen bliver helt hård, når det sker

Nu har jeg jo ikke selv haft plukveer, men det kunne da godt lyde som dem.

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

Karo skriver:

Nu har jeg jo ikke selv haft plukveer, men det kunne da godt lyde som dem.

Det er jeg også ret sikker på det er Men det var nu også bare mere for at høre, hvornår det startede for folk

Anmeld

5. april 2011

malenecl

Jeg har ikke haft plukkeveer endnu og jeg er 36+2 i dag

Anmeld

5. april 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Jamen det er egentlig også sådan lidt det føles her. Er begyndt den sidste uges tid. Så bliver min mave helt hård, og det kan nemt mærkes når jeg bare lige blidt trykker med fingrene. Og så føles det som om det spænder

Hi hi, min så sååå sjov ud, den blev nærmst til sådan et < fra siden, bare med runde former...

Det er en pluk ve i uge 38 ca

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2011

Mathilde

21-24 Der begyndte jeg at få plukveer hver gang jeg lavede noget fysisk, fx vaskede gulv eller støvsugede.. Det var ikke noget der gjorde ondt, men maven blev meget hård og af og til måtte jeg lige stoppe op, hvis jeg fx var ude og gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.