Jeg er gået over tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg kan ikke lade vær med at trække på smilebåndet, når folk skriver de har haft sex med en fyr.. men han har ikke fået udløsning oppe i en.. Well.. der er noget som hedder Præ-sæd.

Jeg syntes osse du skal teste hvis du er gået over tid..
For noget af det væreste er at man går med tanken i flere dage... og MANGE sætter deres forhåbninger/forventninger op..
.. og hvis man så ikke lige er gravid ( og man ønsker det..).. så er det en "total røv ØV sur dag" man har.. for man troede jo man var gravid.
Og andre som virkelig ikke ønsker at blive gravíd, men faktisk ER gravid.. de er vildt oppe og køre og snakker abort uden at tænke sig 110% om.

Men hvis i virkelig ønsker et barn mere.. så håber jeg da at testen er positiv for jer..   Pøj Pøj..

Jeg ved også godt at det er muligt og at det er åndsvagt overhovedet at løbe ricikoen, men ja sådan går det jo.

Jeg tester på  mandag hvis ikke der er kommet noget og så må jeg jo tage den derfra.

Det er rigtig at man sætter forhåbningerne op, men alligevel så tænker jeg nok mest at jeg ikke er gravid for så ville jeg virkelig være heldig hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

henh01

Anonym skriver:

Jamen jeg ønaker mig rigtig meget et barn mere så hvis jeg er gravid bliver jeg helt vildt lykkelig, men da det ikke er planlagt så er jeg så også meget nervøs for hvad min kæreste vil sige.

Jeg har EN gang fået en abort af flere årsager og jeg gør det ALDRIG igen med mindre der er noget helt galt med barnet.

Jeg tester hvis jeg ikke får mens i løbet af ugen og ligemeget hvad resultatet så er så er jeg glad for det for så er det sådan det skal være

i så fald så krydser jeg mine fingre for vished

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.