Bshizzle skriver:
Jeg kan ikke lade vær med at trække på smilebåndet, når folk skriver de har haft sex med en fyr.. men han har ikke fået udløsning oppe i en.. Well.. der er noget som hedder Præ-sæd.
Jeg syntes osse du skal teste hvis du er gået over tid..
For noget af det væreste er at man går med tanken i flere dage... og MANGE sætter deres forhåbninger/forventninger op..
.. og hvis man så ikke lige er gravid ( og man ønsker det..).. så er det en "total røv ØV sur dag" man har.. for man troede jo man var gravid.
Og andre som virkelig ikke ønsker at blive gravíd, men faktisk ER gravid.. de er vildt oppe og køre og snakker abort uden at tænke sig 110% om.
Men hvis i virkelig ønsker et barn mere.. så håber jeg da at testen er positiv for jer..
Pøj Pøj..
Jeg ved også godt at det er muligt og at det er åndsvagt overhovedet at løbe ricikoen, men ja sådan går det jo.
Jeg tester på mandag hvis ikke der er kommet noget og så må jeg jo tage den derfra.
Det er rigtig at man sætter forhåbningerne op, men alligevel så tænker jeg nok mest at jeg ikke er gravid for så ville jeg virkelig være heldig hvis man kan sige det sådan.
Anmeld