Jeg er gået over tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Trine89

Anonym skriver:

Da jeg skulle sige det med den første blev han stik tosset og sagde at det ville han bestemt ikke være med til.
Han skiftede dog mening, men det gør det da ikke nemmere.

Puha nej så kan jeg da godt forstå du er virkelig spændt på hvordan han vil tage det hvis der er en baby.. 

men er sikker på det nok skal løse sig på den ene eller anden måde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Puha nej så kan jeg da godt forstå du er virkelig spændt på hvordan han vil tage det hvis der er en baby.. 

men er sikker på det nok skal løse sig på den ene eller anden måde. 

Det gør det helt sikkert, Hvis han reagere på samme måde er det jo virkelig for latterligt.

Jeg skal nok klare det

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Anonym skriver:

Det gør det helt sikkert, Hvis han reagere på samme måde er det jo virkelig for latterligt.

Jeg skal nok klare det

Jah det skulle man da mene.. Han kan ikke rigtig sige nej til den ene uden også at sige nej til den anden hvis det er.. (går ud fra at du ville beholde den hvis det er) 

Selvfølgelig klare du dig.. Det er der jo så mange andre der gør

Anmeld

5. april 2011

henh01

Når du er gået over tid, kan du sagtens teste?

Kunne ikke helt tyde om du ønskede denne graviditet eller ej? skimtede også kun lige hurtigt gennem debatten

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Når du er gået over tid, kan du sagtens teste?

Kunne ikke helt tyde om du ønskede denne graviditet eller ej? skimtede også kun lige hurtigt gennem debatten

Jamen jeg ønaker mig rigtig meget et barn mere så hvis jeg er gravid bliver jeg helt vildt lykkelig, men da det ikke er planlagt så er jeg så også meget nervøs for hvad min kæreste vil sige.

Jeg har EN gang fået en abort af flere årsager og jeg gør det ALDRIG igen med mindre der er noget helt galt med barnet.

Jeg tester hvis jeg ikke får mens i løbet af ugen og ligemeget hvad resultatet så er så er jeg glad for det for så er det sådan det skal være

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Jah det skulle man da mene.. Han kan ikke rigtig sige nej til den ene uden også at sige nej til den anden hvis det er.. (går ud fra at du ville beholde den hvis det er) 

Selvfølgelig klare du dig.. Det er der jo så mange andre der gør

Selvfølgelig ja

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Anonym skriver:

Selvfølgelig ja

Men held og lykke med det hele

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Men held og lykke med det hele

Jeg takker. Nu må vi jo se hvad der sker..

Jeg har lige prøvet at beregne termin hvis det nu er og det er lidt komisk for det er så på min egen fødselsdag hehe.

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Anonym skriver:

Jeg takker. Nu må vi jo se hvad der sker..

Jeg har lige prøvet at beregne termin hvis det nu er og det er lidt komisk for det er så på min egen fødselsdag hehe.

Så lidt da  

Arrrh det var da alligevel godt ramt. hehe.. liige i sår'n en situation ville man nok lige håbe på a føde liiiiidt for tid eller gå liiiiidt over så man ikke har to fødselsdage på samme dag. hihi

Anmeld

5. april 2011

Bshizzle

Jeg kan ikke lade vær med at trække på smilebåndet, når folk skriver de har haft sex med en fyr.. men han har ikke fået udløsning oppe i en.. Well.. der er noget som hedder Præ-sæd.

Jeg syntes osse du skal teste hvis du er gået over tid..
For noget af det væreste er at man går med tanken i flere dage... og MANGE sætter deres forhåbninger/forventninger op..
.. og hvis man så ikke lige er gravid ( og man ønsker det..).. så er det en "total røv ØV sur dag" man har.. for man troede jo man var gravid.
Og andre som virkelig ikke ønsker at blive gravíd, men faktisk ER gravid.. de er vildt oppe og køre og snakker abort uden at tænke sig 110% om.

Men hvis i virkelig ønsker et barn mere.. så håber jeg da at testen er positiv for jer..   Pøj Pøj..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.