Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HVad har bæreselen kostede kan du huske det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke helt huske hvad den kostede for ny, men den blev købt i 2009, og jeg mener det var omkring 800,- kr i Babysam. Jeg har stort set aldrig brugt den, kun nogle ganske få gange herhjemme, så den er som ny.
Kristine skriver: Jeg kan ikke helt huske hvad den kostede for ny, men den blev købt i 2009, og jeg mener det var omkring 800,- kr i Babysam. Jeg har stort set aldrig brugt den, kun nogle ganske få gange herhjemme, så den er som ny.
ok tak for svar, jeg afventer dog lige og ser om jeg får brug for sådan en.... Havde en til min søn som jeg var vældig glad for, den er bare ikke så pæn længere efter mange gangs vask og sikker heller ikke så holdbar som babybjørn....
Mette&Alexander skriver: ok tak for svar, jeg afventer dog lige og ser om jeg får brug for sådan en.... Havde en til min søn som jeg var vældig glad for, den er bare ikke så pæn længere efter mange gangs vask og sikker heller ikke så holdbar som babybjørn....
Bare ok
Stadig til salg, sælges for bedste bud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128