Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kristine skriver: Det er netop den sengerand jeg selv brugte. Du mener den der er grå og hvid ikke?? Der er ikke noget mønster, men bare grå og hvid. Der er dog en lille grå mus i hjørnet på det hvide. Den er meget sød og meget neutral (derfor jeg rigtigt godt kunne lide den) Jeg prøver at se om jeg kan tage et billede af den igen
Det er netop den sengerand jeg selv brugte. Du mener den der er grå og hvid ikke?? Der er ikke noget mønster, men bare grå og hvid. Der er dog en lille grå mus i hjørnet på det hvide. Den er meget sød og meget neutral (derfor jeg rigtigt godt kunne lide den) Jeg prøver at se om jeg kan tage et billede af den igen
Billeder af den sengerand jeg tror du er interesseret i
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Voksipose og de 2 aktivitetstæpper er SOLGT
Jeg har stadig en masse til salg, og er åben for bud
op
Hvordan sætter man vuggehimmelen fast ?? (:
Mulleunge skriver: Hvordan sætter man vuggehimmelen fast ?? (:
Man skal købe en stang til himlen, den er nem at sætte fast, og kan også sættes fast på en himmelseng. Jeg ved at BabySam og Ønskebørn har sådan en stang
mizzblondie skriver: Hvordan sættes vugge himlen fast og ka den evt sættes på en alm tremmeseng??
Hvordan sættes vugge himlen fast og ka den evt sættes på en alm tremmeseng??
Den skal sættes fast med en himmelstang, kan bla fås hos BabySam og Ønskebørn, den kan også bruges til en tremmeseng
anyone.....
OP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128