Endnu en Tråd om Barnevogne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

jlp90

Trine89 skriver:

Nej det er jo det.. Så jeg tror også indtil vidre bliver det Emmaljungaen.. hehe.. jeg kan jo sikkert nå at skrifte mening ti gange endnu.. hehe..  

ja, det er ikke nemt at vælge og kender godt det med at ændre mening ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Trine89

Karina89 skriver:

Vi har en Simo, som vi er yderst tilfredse med !!

Men efter vi har købt klapvogn, Emmaljunga Nitro City bruger vi faktisk kun klapvognen

Kender ikke lige til den der Simo.. 
det er ikke noget de har haft i de butikker vi har kigget i..  

Anmeld

5. april 2011

Trine89

jlp90 skriver:

ja, det er ikke nemt at vælge og kender godt det med at ændre mening ha ha

nej det er nemlig ikke nemt.. hehe.. 

meeen næste måndede bestille vi en vogn og så må vi se hva det bliver for en.. haha.. og så er det jo sår'n det bliver.. 

Anmeld

5. april 2011

JacobsMoar

Trine89 skriver:

Kender ikke lige til den der Simo.. 
det er ikke noget de har haft i de butikker vi har kigget i..  

Der er vist nok også kun Ønskebørn der forhandler den.. Det er vist nok Brio der laver den

En anden gang skal vi have barnevognsdelen til vores klapvogn, så vi bare har kombivogn, og en billig ældre barnevogn til haven

Anmeld

5. april 2011

maria_wlt

Trine89 skriver:

Det er også kun små ting som er forskellen på de to.. 

her er et link hvor du kan se forskellen.. 
http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=555&jamfor%5B%5D=17&jamfor%5B%5D=16&go=OK 

Hvis jeg læser rigtig så er den i kigger på Inkl lift.. eller hva??

Hvis den også er billigere, så er der ihvertfald ingen grund til at købe den jeg har.. Medmindre det er farven der spiller ind..

Anmeld

5. april 2011

Trine89

maria_wt skriver:

Hvis jeg læser rigtig så er den i kigger på Inkl lift.. eller hva??

Hvis den også er billigere, så er der ihvertfald ingen grund til at købe den jeg har.. Medmindre det er farven der spiller ind..

Jah det er vist rigtig nok hehe.. 

Sår'n i de grove træk.. hehe.. 
Big city'en koster 5.999,-  

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Karina89 skriver:

Der er vist nok også kun Ønskebørn der forhandler den.. Det er vist nok Brio der laver den

En anden gang skal vi have barnevognsdelen til vores klapvogn, så vi bare har kombivogn, og en billig ældre barnevogn til haven

hehe okey  

Jah det kan man jo også lige så godt. hvis man syntes det passer til en så er det jo sår'n man skal gører det..

personligt er jeg ikke meget til de der kombi vogne, de er somregl altid kortere i Længen end en alm barnevogn. 
og så har jeg ladet mig fortælle at man i VS og DP ikke må bruge kombi. :s hmm men det ved jeg ikke lige noget om..

Anmeld

5. april 2011

JacobsMoar

Trine89 skriver:

hehe okey  

Jah det kan man jo også lige så godt. hvis man syntes det passer til en så er det jo sår'n man skal gører det..

personligt er jeg ikke meget til de der kombi vogne, de er somregl altid kortere i Længen end en alm barnevogn. 
og så har jeg ladet mig fortælle at man i VS og DP ikke må bruge kombi. :s hmm men det ved jeg ikke lige noget om..

Du har helt ret.. Jeg tænkte præcis det samme

Og så fik vi at vide af alle (som i ALLE) at vi ikke skulle vælge kombi, pga. det korte liggemål, den ikke kunnes bruges i DP ovs... Det har jeg så fortrudt.. Men når det er sagt bliver vores barnevogn nok taget i brug igen til sommer når han skal ligge i ingenting og sove, det må være en del rarere at ligge i den, end klapvognen  

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Karina89 skriver:

Du har helt ret.. Jeg tænkte præcis det samme

Og så fik vi at vide af alle (som i ALLE) at vi ikke skulle vælge kombi, pga. det korte liggemål, den ikke kunnes bruges i DP ovs... Det har jeg så fortrudt.. Men når det er sagt bliver vores barnevogn nok taget i brug igen til sommer når han skal ligge i ingenting og sove, det må være en del rarere at ligge i den, end klapvognen  

jah nogen gange lader man sig nemt "hjernevaske" af andre.. Det er sku aldrig nemt.. Det er altid godt at samle gode råd. men man skal også have lov til selv at vælge hvad ens behov er hehe.. 

Kan godt forstå hvorfor mange bruge en Kombi, for jah det er da nemt osv. Men jah igen personligt ville jeg ikke vælge det.

Men jo man kunne nok godt forstille sig at barnevognen er lidt rare end klapvognen hihi..  

Anmeld

5. april 2011

MinWilliam

Vi har en emmajunga big city og den er jeg super glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.