Endnu en Tråd om Barnevogne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.571 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Trine89

Kæresten og jeg var i Søndags ude og kigge på Barnevogn og nu tror vi måske at vi har fundet den vi gerne vil have  

Er der nogen af jer der har erfaringer med Emmaljunga Big City??
Jeg hører generelt meget godt om Emmaljunga, men jah vil gerne hører om der er nogen af jer der har gode som dårlige erfaringer med den vogn.

Trine - uge 20+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

jlp90

Jeg kender ikke modellen, men ville lige sige god jagt. Vi har selv  købt en brio kompakt plus. Den er fantastisk og kan nemt klappes sammen og kommes i vores bil uden at den skal skilles ad. Vi har en hyundai i30.

Knus julie

Anmeld

5. april 2011

Trine89

jlp90 skriver:

Jeg kender ikke modellen, men ville lige sige god jagt. Vi har selv  købt en brio kompakt plus. Den er fantastisk og kan nemt klappes sammen og kommes i vores bil uden at den skal skilles ad. Vi har en hyundai i30.

Knus julie

Den har vi også kigget meget på.. hehe  
også fordi vi nogen gange skal ligge og kører rundt i en lille bil når vi er hjemme ved familien i nordjylland. men det er MAKS en gang om mdr vi kommer derop hvis vi er SÅ heldig. så derfor har vi også valgt at det skal ikke være det der begrænser os. for går det helt galt kan vi altid tage bussen rundt hehe. vi har nemlig ikke bil selv. 

Anmeld

5. april 2011

maria_wlt

Trine89 skriver:

Kæresten og jeg var i Søndags ude og kigge på Barnevogn og nu tror vi måske at vi har fundet den vi gerne vil have  

Er der nogen af jer der har erfaringer med Emmaljunga Big City??
Jeg hører generelt meget godt om Emmaljunga, men jah vil gerne hører om der er nogen af jer der har gode som dårlige erfaringer med den vogn.

Trine - uge 20+3 

Jeg har ikke den model (har en  Big Star Supreme) men de ser meget ens ud.. 

Hvor lang er den? Måske det er den eneste forskel på den..

Hvis det er tilfældet så vil jeg vælge Big Star..

Anmeld

5. april 2011

jlp90

Trine89 skriver:

Den har vi også kigget meget på.. hehe  
også fordi vi nogen gange skal ligge og kører rundt i en lille bil når vi er hjemme ved familien i nordjylland. men det er MAKS en gang om mdr vi kommer derop hvis vi er SÅ heldig. så derfor har vi også valgt at det skal ikke være det der begrænser os. for går det helt galt kan vi altid tage bussen rundt hehe. vi har nemlig ikke bil selv. 

nej, så er der vist ingen grund til at vælge barnevogn med henblik på den skal være i bilen. Jeg tror alle vogne der hedder emmajunga, odder, brio mv. er af en ordentlig kvalitet, så det er nok bare at vælge den man gerne vil have.

Anmeld

5. april 2011

Trine89

maria_wt skriver:

Jeg har ikke den model (har en  Big Star Supreme) men de ser meget ens ud.. 

Hvor lang er den? Måske det er den eneste forskel på den..

Hvis det er tilfældet så vil jeg vælge Big Star..

De bruger sammen Stel de to modeller.. 

Big city er 97 lang..  

Anmeld

5. april 2011

maria_wlt

Trine89 skriver:

De bruger sammen Stel de to modeller.. 

Big city er 97 lang..  

Okay... Kan slet ikke se forskellen

Men elsker min Emmaljunga.. 

Anmeld

5. april 2011

JacobsMoar

Vi har en Simo, som vi er yderst tilfredse med !!

Men efter vi har købt klapvogn, Emmaljunga Nitro City bruger vi faktisk kun klapvognen

Anmeld

5. april 2011

Trine89

jlp90 skriver:

nej, så er der vist ingen grund til at vælge barnevogn med henblik på den skal være i bilen. Jeg tror alle vogne der hedder emmajunga, odder, brio mv. er af en ordentlig kvalitet, så det er nok bare at vælge den man gerne vil have.

Nej det er jo det.. Så jeg tror også indtil vidre bliver det Emmaljungaen.. hehe.. jeg kan jo sikkert nå at skrifte mening ti gange endnu.. hehe..  

Anmeld

5. april 2011

Trine89

maria_wt skriver:

Okay... Kan slet ikke se forskellen

Men elsker min Emmaljunga.. 

Det er også kun små ting som er forskellen på de to.. 

her er et link hvor du kan se forskellen.. 
http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=555&jamfor%5B%5D=17&jamfor%5B%5D=16&go=OK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.