Vred lille pige uden ord ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Det er nøjagtig det samme vi lige har været igennem med Maria omkring 1 år!!

Hun bliver dybt frustreret når man ikke lige forstår hende. Det er jo netop ikke nemt når man ikke forstår hvad hun beder om

Det er dog blevet en del bedre efter hun tydeligt er begyndt at sige NEJ Så peger vi på tingene og hun siger nej, indtil vi rammer plet 

Tror desværre ikke der er så meget at gøre, for det er nok en naturlig del af deres udvikling

lige præcis

ih bare Lærke så kunne sige nej Men hun kan sige ´mere´så ved da når det er noget omkring mad/vand hihi

åh der er vist ikke andet end og holde ud og så vil jeg kigge på det dersens babytegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

lige præcis

ih bare Lærke så kunne sige nej Men hun kan sige ´mere´så ved da når det er noget omkring mad/vand hihi

åh der er vist ikke andet end og holde ud og så vil jeg kigge på det dersens babytegn

Det kommer lynhurtigt når først det første ord er på plads

Så ja der er nok ikke andet for, end at holde ud lidt endnu og hjælpe hende..Hvilket jeg ved du gør!

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Det kommer lynhurtigt når først det første ord er på plads

Så ja der er nok ikke andet for, end at holde ud lidt endnu og hjælpe hende..Hvilket jeg ved du gør!

tak smukke

Altså hun har mange ord allerede, men det er bare mere ord som hest,smage, op ovs. ikke nogen ord hun er beviste om men som bare kommer i flæng fordi hun kan dem

Anmeld

5. april 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

tak smukke

Altså hun har mange ord allerede, men det er bare mere ord som hest,smage, op ovs. ikke nogen ord hun er beviste om men som bare kommer i flæng fordi hun kan dem

Ja og lige pludselig kommer ordene så du ikke er tvivl om hvad hun mener Men sjovt at hun siger hest..Hehe

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja og lige pludselig kommer ordene så du ikke er tvivl om hvad hun mener Men sjovt at hun siger hest..Hehe

Glæder mig til det

Ja, det er stensikkert fordi hun har en KÆMPE (som i meget kæmpe) bamse hest hun altid leger med og "rider" på

Anmeld

5. april 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

Glæder mig til det

Ja, det er stensikkert fordi hun har en KÆMPE (som i meget kæmpe) bamse hest hun altid leger med og "rider" på

Årh sødt

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Årh sødt

Hun ender nok med at blive heste gal som moarn

Anmeld

5. april 2011

Gaia

Jeg tænker prøv at lær hende babytegn. Det giver hende en mulighed for at kommunikerer det hun endnu ikke kan sige, samtidig med at det faktisk styrker det sprogelige. Så win win situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.