Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil bare lige oppe den og sige dte er en lækker autostol, vi har den samme og er super glade for den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kamtok skriver: Hold da op for et godt tilbud! - Ærgeligt man ikke lige står og mangler sådan en.
Hold da op for et godt tilbud! - Ærgeligt man ikke lige står og mangler sådan en.
Ja øv
Maja84 skriver: Vil bare lige oppe den og sige dte er en lækker autostol, vi har den samme og er super glade for den
Ej, tak for hjælpen - hvor er i søde
Chritinap skriver: Ej, tak for hjælpen - hvor er i søde
var da så lidt, var da hoppet på tilbuddet hvis jeg ikke havde en Det er ihvertfald en lækker autostol
Hej
har du solgt stolen - jeg kunne godt være interreseret i den.
Jeg er også intersseret hvis du kan sende den hvorfor er den kun til drenge ? er der bare farven ?
Thora75 skriver: Hej har du solgt stolen - jeg kunne godt være interreseret i den.
den er ikke solgt.
Miia90 skriver: Jeg er også intersseret hvis du kan sende den hvorfor er den kun til drenge ? er der bare farven ?
den er ikke solgt, ja kun pg.a farven
Jeg vil meget gerne købe den og vi kan selv komme og hente den. Min mand arbejder lige udenfor Silkeborg.
Har du nogle billeder af den du må gerne sende dem til min mail thora@ostbirk.net
Thora75 skriver: Jeg vil meget gerne købe den og vi kan selv komme og hente den. Min mand arbejder lige udenfor Silkeborg. Har du nogle billeder af den du må gerne sende dem til min mail thora@ostbirk.net
har skrevet til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128