Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælges, til isofix basen. Sort, med blå indeni (til drenge) Kanon god, blød, solid og fast, med en pude i fra de er helt små som er aftagelig. 400 kr. Silkeborg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold op det var billigtden skal du nok få solgt.Held og lykke med salget
Kruse90 skriver: hold op det var billigtden skal du nok få solgt.Held og lykke med salget
Ja tænkte også det måske var en tand for billigt Men pyt, skal jo ikke bruge den mere.
Chritinap skriver: Ja tænkte også det måske var en tand for billigt Men pyt, skal jo ikke bruge den mere.
Vil bare lige sige, at det er den mest fantastiske autostol..
Æv hvis dog bare jeg vidste med sikkerhed at jeg skulle og kunne få nummer to, så kom jeg forbi imorgen og hentede den...
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Vil bare lige sige, at det er den mest fantastiske autostol..
Ikke fordi det er min egen, men skulle jeg have flere børn - blev det kun i denne autostol. Den er kanon god!!
Dictes mor skriver: Æv hvis dog bare jeg vidste med sikkerhed at jeg skulle og kunne få nummer to, så kom jeg forbi imorgen og hentede den...
Krydser jeg så fingre for at du kan - kan du tro!
Chritinap skriver: Krydser jeg så fingre for at du kan - kan du tro!
Tak, og jeg ved, at du får solgt din autostol hurtigt, og ellers køber jeg den, hvis jeg er heldig at få en nummer to snart
Dictes mor skriver: Tak, og jeg ved, at du får solgt din autostol hurtigt, og ellers køber jeg den, hvis jeg er heldig at få en nummer to snart
Så aftaler vi at det bliver din tur og din autostol
Hold da op for et godt tilbud! - Ærgeligt man ikke lige står og mangler sådan en.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128