Paradise hotel - fra i aften med min venindes eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

før... Men jeg begyndte at arbejde sammen med en, som fortalte hendes veninde havde været sammen med ham Mads i 5 år og han slog op, da han tog til PH. Hun så programmet og fandt ud af, han havde haft to forhold samtidig med hende og ham.. (håber det kan forståes) Han var total fucked....  hun gik helt ned med flaget....

Årh gud!  Stakkels stakkels hende! Utroligt at sådan noget kan ske! Det var også det vilde trekantsdrama der var gang i der.

Kan godt forstå, at hun gik helt ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

twinny

Katte87 skriver:

Årh gud!  Stakkels stakkels hende! Utroligt at sådan noget kan ske! Det var også det vilde trekantsdrama der var gang i der.

Kan godt forstå, at hun gik helt ned

jaah, tænk og det var der ingen der vidste noget om i PH...

han må virkelig været afstumpet, når han har tre kæreste på en gang....

Anmeld

4. april 2011

betski

Katte87 skriver:

Hej alle

Nogle vil måske kunne huske, at jeg nævnte det, da programmet startede. Men det er sådan, at min gode venindes ekskæreste kommer ind i programmet i aften - og skal så være på skærmen i x antal uger.

Jeg har det virkelig underligt med det - specielt fordi de stadig var kærester, da han blev shanghai'et til programmet  Så det er stadig meget nyt for mig, at det er hendes eks og ikke kæreste.
Min veninde er helt nede over det, og jeg ved, at hun ikke ønsker at høre noget om programmet. Samtidigt er jeg splittet fordi jeg elsker at se det, men at jeg ikke vil vide noget, hun ikke ved. Hvis i forstår hva jeg mener?!  Han har dog fortalt, at han opfører sig meget pænt Spændende at se, hvad det mon betyder

Kender i andre nogle som har deltaget, eller er med i år? (hvordan?) Og hvordan har i haft det med det?

Altså nu er det jo sådan at man ikke må være i forhold hvis man skal deltage i PH. Så han må da ha løjet overfor TV3. Og så ved jeg, at de ikke må fortælle at de skal være med i PH før det bliver offentlig gjort fra TV3's side. Så at han løj om at tage til Thailand, kan han jo så være nødsaget til.

Men ellers hel enig om at han ikke er speciel sød ved at deltage i sådan et program hvis de stadig være kærester. Men det viser jo også bare, at han ikke er meget værd at samle på.

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

duddi. skriver:

Altså nu er det jo sådan at man ikke må være i forhold hvis man skal deltage i PH. Så han må da ha løjet overfor TV3. Og så ved jeg, at de ikke må fortælle at de skal være med i PH før det bliver offentlig gjort fra TV3's side. Så at han løj om at tage til Thailand, kan han jo så være nødsaget til.

Men ellers hel enig om at han ikke er speciel sød ved at deltage i sådan et program hvis de stadig være kærester. Men det viser jo også bare, at han ikke er meget værd at samle på.

Nej det er jo det. Og jeg ved ikke præcis hvor meget han har fortalt tv3 og hvorvidt de vidste, at han har tænkt sig, at gå fra sin kæreste!  Eller om de overhovedet vidste, at han havde en.

Det med Thailand historien kan jeg godt se meningen i, med det du forklarer  Ved ikke om han har tænkt så langt - må jeg lige høre om.

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

jaah, tænk og det var der ingen der vidste noget om i PH...

han må virkelig været afstumpet, når han har tre kæreste på en gang....

Nej det er jo det! Egentlig ved man ikke en skid om dem, andet end hvordan de opfører sig på tv!

Anmeld

4. april 2011

Aves.

Katte87 skriver:

Hej alle

Nogle vil måske kunne huske, at jeg nævnte det, da programmet startede. Men det er sådan, at min gode venindes ekskæreste kommer ind i programmet i aften - og skal så være på skærmen i x antal uger.

Jeg har det virkelig underligt med det - specielt fordi de stadig var kærester, da han blev shanghai'et til programmet  Så det er stadig meget nyt for mig, at det er hendes eks og ikke kæreste.
Min veninde er helt nede over det, og jeg ved, at hun ikke ønsker at høre noget om programmet. Samtidigt er jeg splittet fordi jeg elsker at se det, men at jeg ikke vil vide noget, hun ikke ved. Hvis i forstår hva jeg mener?!  Han har dog fortalt, at han opfører sig meget pænt Spændende at se, hvad det mon betyder

Kender i andre nogle som har deltaget, eller er med i år? (hvordan?) Og hvordan har i haft det med det?

Jeps...det gør jeg...skræmmende i min alder... men jeg ser det dog ikke...

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

duddi. skriver:

Så at han løj om at tage til Thailand, kan han jo så være nødsaget til.

Dog havde han jo fortalt det til flere af sine venner - og selv deres fælles frisør vidste det!

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

Eva. skriver:

Jeps...det gør jeg...skræmmende i min alder... men jeg ser det dog ikke...

Er det nogle tæt på dig? Og må man spørge hvem?!  hehe.

Ville du have det underligt med at se det? Eller fravælger du det alligevel?

Anmeld

4. april 2011

Aves.

Katte87 skriver:

Er det nogle tæt på dig? Og må man spørge hvem?!  hehe.

Ville du have det underligt med at se det? Eller fravælger du det alligevel?

Åhh, det betyder ikke noget...er ikke en tæt på..

Han er røget ud..Sebastian...

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

Eva. skriver:

Åhh, det betyder ikke noget...er ikke en tæt på..

Han er røget ud..Sebastian...

Hehe oki Han er egentlig en af de få jeg har syntes meget godt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.