Paradise hotel - fra i aften med min venindes eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

kan sgu godt forstå du er ked og sur på hende vegne....

puhhaaa. men så er han jo overhovedet ikk det værd.... føj siger jeg bare... Men dem der er med i PH virker heller ikk vildt intelligente...

Hvis min kæreste havde lavet sådan et stund, havde jeg skåret P*KKEN a ham.... ej, men jeg var blevet rasende....

Jah det er jo også blevet min tanke! Derfor jeg godt kunne tænke mig, at høre fra folk, som kender nogle af dem der deltager. Om det er deres veninder, venner, ekskærester eller hvad.

Jeg føler at de er meget fjernt fra dem jeg kender og omgås og blev meget overrasket over Dannis deltagelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe jah, det vil lige styrke selvtilliden Jeg ved dog godt hvor længe han er inde - men vil ikke spoile for jer andre

thyss, det må du ikke sige, håber ligesom Darcan (staves?) ryger ligeså hurtig som han kom. Magter ikke at høre på ham. Sorry, hvis du ser det Darcan

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

thyss, det må du ikke sige, håber ligesom Darcan (staves?) ryger ligeså hurtig som han kom. Magter ikke at høre på ham. Sorry, hvis du ser det Darcan

Haha lige præcis min tanke Magter ham heller ikke helt hvis jeg skal være ærlig Men det er nok alt det alfahan snak

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Haha lige præcis min tanke Magter ham heller ikke helt hvis jeg skal være ærlig Men det er nok alt det alfahan snak

Synes bare det er hans måde at snakke på generelt, ikke så smart som han tror.

Anmeld

4. april 2011

twinny

Katte87 skriver:

Jah det er jo også blevet min tanke! Derfor jeg godt kunne tænke mig, at høre fra folk, som kender nogle af dem der deltager. Om det er deres veninder, venner, ekskærester eller hvad.

Jeg føler at de er meget fjernt fra dem jeg kender og omgås og blev meget overrasket over Dannis deltagelse

Min ven kom sammen med Nicoline fra en tidligere sæson og Min kæreste arbejdede med malene hendes fjende.... De er sgu begge vildt uintelligente.. Ligeså snart de åbner munden kommer der bare L*RT ud....  De er virkelig irriterende mennesker...

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

KaLee skriver:

Dårlig stil af ham - ganske enkelt!!! 

Stakkels din veninde, at hun skal mindes om den klaphat på TV for tiden... 

Hekt enig

Hun ser det dog ikke selv - forståeligt nok!

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

Min ven kom sammen med Nicoline fra en tidligere sæson og Min kæreste arbejdede med malene hendes fjende.... De er sgu begge vildt uintelligente.. Ligeså snart de åbner munden kommer der bare L*RT ud....  De er virkelig irriterende mennesker...

Oki!  Var han sammen med hende før eller efter programmet?

Synes det er utroligt, at kan score efter programmet! Men der er jo nok noget kendisfaktor der!

Anmeld

4. april 2011

eElak

Katte87 skriver:

Hekt enig

Hun ser det dog ikke selv - forståeligt nok!

I know.. men der er jo reklamespots og overskrifter i aviserne... 

Samt at folk snakker om det.. 

Anmeld

4. april 2011

Ka+Ma=Be

KaLee skriver:

I know.. men der er jo reklamespots og overskrifter i aviserne... 

Samt at folk snakker om det.. 

Jah præcis - det er svært at undgå. Specielt hvis alle snakker om det! Det er også lidt svært at tage i byen, da vi tit tager på Karel - ja, lige som alle de andre deltagere. Der kommer vi så ikke lige for tiden

Anmeld

4. april 2011

twinny

Katte87 skriver:

Oki!  Var han sammen med hende før eller efter programmet?

Synes det er utroligt, at kan score efter programmet! Men der er jo nok noget kendisfaktor der!

før... Men jeg begyndte at arbejde sammen med en, som fortalte hendes veninde havde været sammen med ham Mads i 5 år og han slog op, da han tog til PH. Hun så programmet og fandt ud af, han havde haft to forhold samtidig med hende og ham.. (håber det kan forståes) Han var total fucked....  hun gik helt ned med flaget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.