Fuck janteloven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Mi

Det var da bare såååååå godt!!!!!

Tillykke

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Tulle28

linselouise skriver:

Var offer for finanskrisen og mistede mit job efter barsel. Havde sidste dag d 28 feb, havde første samtale 2 dage efter, blev ansat 1 uge efter og har nu været på mit nye job i 14 dage og er blevet rost til skyerne det skal siges at jeg er ufaglært men har fået en kontorstilling. Hold kæft jeg er stolt af mig selv Dette er tråden hvor det er helt fedt at klappe sig selv på skulderen

Hvor er du sej og TILLYKKE med det!

Anmeld

5. april 2011

Vial

Hvor er du SEJ! Sådan noget skal man da sige højt.

MEN tilbage til mig/p>

Jeg er fandme verdens sejeste tvillingemor! Blev rost til skyerne af fysioterapeut og sundhedsplejerske, som er meget imponeret over mine børn og den måde, jeg er mor på. Fik at vide, at det er nogle utrolig trygge børn, som får rigtig meget kærlighed. Ih, jeg var SÅ stolt. Fys'en som jeg ikke kendte var helt rystet over, at jeg var alene med dem, og vores hjem og børn var så velfungerende..haha.

Anmeld

5. april 2011

LauraLW

Yes! Sådan skal det være! Tillykke.

Jeg blev færdiguddannet som pædagog inden barsel, nåede ikke at få et job inden jeg fødte og inden barsel sluttede, så blev arbejdsløs efter barsel.

to uger efter forlod kæresten mig og jeg blev alenemor. Tanken om at jeg aldrig ville finde et job - for hvem ville ansætte mig? - voksede og voksede og det endte med at a-kassen sygemeldte mig.

Dagen efter bliver jeg kontaktet af en institution jeg tidligere havde været til samtale hos, men hvor jeg ikke fik jobbet. Nu havde de en ny stilling - og de ville have mig! Yes man! Så nu starter jeg d 16 maj, med perfekte arbejdstider der passer ind i mit liv som alenemor.

Anmeld

5. april 2011

Vial

LauraLW skriver:

Yes! Sådan skal det være! Tillykke.

Jeg blev færdiguddannet som pædagog inden barsel, nåede ikke at få et job inden jeg fødte og inden barsel sluttede, så blev arbejdsløs efter barsel.

to uger efter forlod kæresten mig og jeg blev alenemor. Tanken om at jeg aldrig ville finde et job - for hvem ville ansætte mig? - voksede og voksede og det endte med at a-kassen sygemeldte mig.

Dagen efter bliver jeg kontaktet af en institution jeg tidligere havde været til samtale hos, men hvor jeg ikke fik jobbet. Nu havde de en ny stilling - og de ville have mig! Yes man! Så nu starter jeg d 16 maj, med perfekte arbejdstider der passer ind i mit liv som alenemor.

Stort tillykke til dig også.

Det var sgu på tide, at du fik lidt medvind.. pyhh, den har og er krads hos jer.

Anmeld

5. april 2011

misslea

Hvor er det bare skide hamrende godt gået!!! Du har al den ret verden, til at være MEGA MEGA stolt af dig selv....!!!

Anmeld

5. april 2011

LauraLW

KaMa skriver:

Stort tillykke til dig også.

Det var sgu på tide, at du fik lidt medvind.. pyhh, den har og er krads hos jer.

Tak! Ja, det er ikke altid lige sjovt... men det går heldigvis fremad :-)

Anmeld

5. april 2011

L.J.L

Dot D skriver:

Sådan!!!!!! Godt gået, og klap du bare videre på skulderen

Ihh tak jeg klapper videre

Anmeld

5. april 2011

Holbæktrunten

linselouise skriver:

Var offer for finanskrisen og mistede mit job efter barsel. Havde sidste dag d 28 feb, havde første samtale 2 dage efter, blev ansat 1 uge efter og har nu været på mit nye job i 14 dage og er blevet rost til skyerne det skal siges at jeg er ufaglært men har fået en kontorstilling. Hold kæft jeg er stolt af mig selv Dette er tråden hvor det er helt fedt at klappe sig selv på skulderen

Sejt 

Anmeld

5. april 2011

L.J.L

KaMa skriver:

Hvor er du SEJ! Sådan noget skal man da sige højt.

MEN tilbage til mig/p>

Jeg er fandme verdens sejeste tvillingemor! Blev rost til skyerne af fysioterapeut og sundhedsplejerske, som er meget imponeret over mine børn og den måde, jeg er mor på. Fik at vide, at det er nogle utrolig trygge børn, som får rigtig meget kærlighed. Ih, jeg var SÅ stolt. Fys'en som jeg ikke kendte var helt rystet over, at jeg var alene med dem, og vores hjem og børn var så velfungerende..haha.

Det er godt nok også noget at være stolt af! Har den største respekt for tvillingemødre og så er du oven i købet alene !? Godt gået!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.