Fuck janteloven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. april 2011

L.J.L

Var offer for finanskrisen og mistede mit job efter barsel. Havde sidste dag d 28 feb, havde første samtale 2 dage efter, blev ansat 1 uge efter og har nu været på mit nye job i 14 dage og er blevet rost til skyerne det skal siges at jeg er ufaglært men har fået en kontorstilling. Hold kæft jeg er stolt af mig selv Dette er tråden hvor det er helt fedt at klappe sig selv på skulderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Mette.

linselouise skriver:

Var offer for finanskrisen og mistede mit job efter barsel. Havde sidste dag d 28 feb, havde første samtale 2 dage efter, blev ansat 1 uge efter og har nu været på mit nye job i 14 dage og er blevet rost til skyerne det skal siges at jeg er ufaglært men har fået en kontorstilling. Hold kæft jeg er stolt af mig selv Dette er tråden hvor det er helt fedt at klappe sig selv på skulderen

Hvor er det godt gået!  Tillykke med jobbet og hvor er du sej .

Anmeld

4. april 2011

mama09

linselouise skriver:

FEDT!! Tillykke - godt gået!!!!!!!!!!!

Anmeld

4. april 2011

L.J.L

Tusind tak søde piger

Anmeld

4. april 2011

serinasmor

FANTASTISK

Anmeld

4. april 2011

SÅDAN dér!!!  Godt gået!!

Stine og Lisa.

Anmeld

4. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Du kan da bare det p**

Anmeld

4. april 2011

L.J.L

Årh tusind tak hvor er i søde

Anmeld

4. april 2011

Dot D

Sådan!!!!!! Godt gået, og klap du bare videre på skulderen

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

linselouise skriver:

Du kan jo det der pis... Godt gået!  Fortsæt sådan.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.