Hindbærmouse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

ZamanogDania

Maja84 skriver:

Dræner du bærrene nok, det var mit problem en af gangene at der var for meget væske i moussen fra bærrene, og ellers kommer jeg lidt ekstra fløde i, man kan alternativt også komme den på frost

Ja det gør jeg, men Dot D dræner dem ikke. Måske ska jeg heller ikke? altså når man putter mere fløde i så smager det bare af fløde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Kløver

ZamanogDania skriver:

Ja det gør jeg, men Dot D dræner dem ikke. Måske ska jeg heller ikke? altså når man putter mere fløde i så smager det bare af fløde

ja så meget fløde kom jeg så heller ikke i hm ja så ved jeg nok ikke hvad der lige gør det Jeg plejer at bruge den opskrift uden husblas og var som sagt kun den ene gang det var et problem, måske dte skal have længere tid på køl

Anmeld

4. april 2011

ZamanogDania

Maja84 skriver:

ja så meget fløde kom jeg så heller ikke i hm ja så ved jeg nok ikke hvad der lige gør det Jeg plejer at bruge den opskrift uden husblas og var som sagt kun den ene gang det var et problem, måske dte skal have længere tid på køl

Jeg har den i køleren i en hel døgn men det må være fordi den er ikke koldt når jeg putter den i fløden.

Anmeld

4. april 2011

Kløver

ZamanogDania skriver:

Jeg har den i køleren i en hel døgn men det må være fordi den er ikke koldt når jeg putter den i fløden.

åh ja det er vigtigt ellers "smelter" flødeskummet

Anmeld

4. april 2011

ZamanogDania

Maja84 skriver:

åh ja det er vigtigt ellers "smelter" flødeskummet

Ja dumme mig som ikke tænkte på det

Anmeld

4. april 2011

Kløver

ZamanogDania skriver:

Ja dumme mig som ikke tænkte på det

Jeg har også lavet den fejl en enkelt gang, fordi jeg var utålmodig. startede forfra og ventede til det var helt koldt og så var det intet problem

Anmeld

5. april 2011

ZamanogDania

Maja84 skriver:

Jeg har også lavet den fejl en enkelt gang, fordi jeg var utålmodig. startede forfra og ventede til det var helt koldt og så var det intet problem

Det som jeg altid tænkt på om bruge græsk yogurt i stedfor alm natural. Har du prøvede det?

Anmeld

5. april 2011

ZamanogDania

Dot D skriver:

Nå ja, er lidt træt, har været i praktik første dag, god undskyldning, hi hi.... Jeg bruger en halv liter fløde til 250 - 300 gram bær, alt efter hvad størrelse jeg lige kan få fat i

Ville spørger dig igen om noget
Dræner du bærterne? Skal man overhoved gør det?

Anmeld

5. april 2011

Dot D

ZamanogDania skriver:

Ville spørger dig igen om noget
Dræner du bærterne? Skal man overhoved gør det?

Nej det gør jeg ikke, jeg koger dem, moser dem og putter dem på køl, så det er nærmest en hindbærgrød, der kommer på køl

Anmeld

5. april 2011

Kløver

ZamanogDania skriver:

Det som jeg altid tænkt på om bruge græsk yogurt i stedfor alm natural. Har du prøvede det?

nej men det tror jeg sagtens du kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.