3 veninder, tre dage i træk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Sees

Holbæktrunten skriver:

Haha, jeg "leger" også stadig med nogle af mine veninder - i en alder af 26 år 

Synes ikke det er fedt at vendinde nr 2 har ladet en invitation stå åben, og så ikke svarer når du tager imod den... Håber at det er fordi at hun fx gerne vil sove længe, eller ikke har hørt vækkeuret, og at hun skriver eller ringer til dig senere...

Jeg håber også der findes en logisk forklaring på det, og at der ikke bare er gået sport i at aflyse aftaler med mig - For så kan det da god være jeg bliver ret så træt af mig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Holbæktrunten

Sees. skriver:

Jeg håber også der findes en logisk forklaring på det, og at der ikke bare er gået sport i at aflyse aftaler med mig - For så kan det da god være jeg bliver ret så træt af mig selv!

Det har jo ikke noget med dig at gøre 

Dine veninder er dem med problemet... Den kan være svær at banke ind i sit eget hovede, den der med at det er Dem der smider guld på gaden... Men det kan lykkes... Og tror det er ret sundt, især hvis man samtidig er bevidst om at det er muligt at finde nye veninder 

Anmeld

5. april 2011

Calliope

Puha, jeg kan godt forstå du føler dig lidt trådt op 

Kender dine 3 veninder hinanden?

Jeg må også sige at det er nr. 1 & 3, som er værst - og allerværst er nr. 3!!!!!!!! Puha, jeg var blevet så ked af det.. Og er nok der den ligger.. For i bund og grund, så bliver man jo såret og ked af det, når man glæder sig til at se en veninde og man så bliver afspist med en rigtig dårlig undskyldning.. For som Diana skrev, så er sygdom, hård dag etc, selvfølgelig forståeligt, men når man sidder tilbage med en følelse af at det er en rigtig dårlig undskyldning, gør det ondt helt indeni.. Jeg synes du skal finde ud af hvad der gør, at ihvertfald 2 af pigerne lyver for dig og fortælle dem at det gør dig ked af det!

Du får et stor kram herfra 

Anmeld

5. april 2011

SD21

Jeg kan slet ikke forstå du er i tvivl om, om du kan tillade dig at blive skuffet og ked af det ! - Selvfølgelig er det okay !!  Jeg var godt nok også blevet skuffet og især over hende veninden om fredagen ! Jeg var både blevet sur, skuffet og ked af det og jeg havde nok også sagt til hende at hun ikke kunne være det bekendt !

Jeg kan uden tvivl sagtens forstå dig !

Anmeld

5. april 2011

SD21

Hov, det var ikke veninden om fredagen jeg mente - jeg mente hende om lørdagen !  

Anmeld

5. april 2011

Sees

StinnaS skriver:

Puha, jeg kan godt forstå du føler dig lidt trådt op 

Kender dine 3 veninder hinanden?

Jeg må også sige at det er nr. 1 & 3, som er værst - og allerværst er nr. 3!!!!!!!! Puha, jeg var blevet så ked af det.. Og er nok der den ligger.. For i bund og grund, så bliver man jo såret og ked af det, når man glæder sig til at se en veninde og man så bliver afspist med en rigtig dårlig undskyldning.. For som Diana skrev, så er sygdom, hård dag etc, selvfølgelig forståeligt, men når man sidder tilbage med en følelse af at det er en rigtig dårlig undskyldning, gør det ondt helt indeni.. Jeg synes du skal finde ud af hvad der gør, at ihvertfald 2 af pigerne lyver for dig og fortælle dem at det gør dig ked af det!

Du får et stor kram herfra 

Nej de kender ikke hinanden, overhovdet!

Ja, det er også sådan jeg har det, og det er derfor jeg tænker om det er okay af mig at være skuffet - Netop fordi jeg tror jeg i bund og grund er skuffet, fordi jeg havde glædet mig så meget.
Er selvfølgelig også rigtig skuffet og ked over deres grunde (1 & 3), men nok mest fordi jeg havde glædet mig så meget!

Anmeld

5. april 2011

Sees

SD21 skriver:

Hov, det var ikke veninden om fredagen jeg mente - jeg mente hende om lørdagen !  

Hehe, vidste godt hvad du mente!
Tror også jeg skal have mig en snak med hende, for det er langt fra første gang, hun er kommet med en dårlig undskyldning, for et eller andet.

Anmeld

5. april 2011

Sees

morethanperfect skriver:

Gud en flok dumme veninder ! Jeg var virkelig blevet sur .. Syns bare ikke det er okay , og syns du skal ta en snak med dem 

Det tror jeg nok også bliver nødvendigt - Om ikke andet så med nr. 1 og nr. 3!

Anmeld

5. april 2011

SD21

Sees. skriver:

Hehe, vidste godt hvad du mente!
Tror også jeg skal have mig en snak med hende, for det er langt fra første gang, hun er kommet med en dårlig undskyldning, for et eller andet.

ØV! Jeg kender godt den slags veninder ! Det er simpelthen så træls ! Håber ihvertfald du finder ud af det, og ellers må du sq ud og lede efter nogle nye - det har du med garanti ingen problemer med !

Anmeld

5. april 2011

Sees

SD21 skriver:

ØV! Jeg kender godt den slags veninder ! Det er simpelthen så træls ! Håber ihvertfald du finder ud af det, og ellers må du sq ud og lede efter nogle nye - det har du med garanti ingen problemer med !

Tror nok også at meget af problemet ligger hos mig, fordi jeg bare har ladet det ske, og når de så er kommet med deres forklaringer og undskyldninger, så har jeg bare sagt "jamen det er også okay - Og det forstår jeg godt" .. Altså, jeg er sgu ikke for god til at sige fra.
Jeg er lidt af en pleaser, når det gælder mine veninder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.